Apparaten koppelen om gegevens te delen

  • Meneer_Barron
  • offline
Meer
11 jaar 2 maanden geleden #2626 by Meneer_Barron
Apparaten koppelen om gegevens te delen werd gemaakt door Meneer_Barron
Ik weet zeker dat het momenteel niet mogelijk is, maar ik moet meerdere apparaten koppelen om gegevens tussen hen te delen.

Dit zou handig zijn voor personeel dat klassen deelt, voor afdelingshoofden om alle klassen op één plaats te verzamelen, ook waar meerdere personeelsleden gegevens moeten delen, in mijn geval in een pension waar het delen van gegevens, aanwezigheid en gedrag zou zijn gunstig voor het personeel aangezien zij van dag tot dag overdragen.

Ik voel dat de behoefte aan een centraal account in orde zou kunnen zijn met het delen in cloudstijl van geselecteerde groepen met geselecteerde gebruikers.

Op dit moment zie ik dat delen alleen mogelijk is door het back-upbestand naar andere gebruikers te sturen, wat niet ideaal is.

Ik zou dankbaar zijn voor elk advies of enig gevoel dat dit mogelijk is in toekomstige updates.


Dit is een krachtig hulpmiddel zoals het is, daar hou ik van.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 2 maanden geleden #2630 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Apparaten koppelen om gegevens te delen
Hallo meneer_Barron,
Ik denk dat het ook een belangrijke functie is, we werken eraan voor onze volgende grote update.
Vanwege wat zorgen over persoonsgegevens in de cloud, werken we eerst aan een functie voor het delen van gegevens zonder een centraal online account en zien we wel hoe dat uitpakt.
De eerste stap zal zijn om een ​​iDoceo voor de afdelingshoofden te hebben die alle gegevens van het personeel kan ontvangen/bijwerken via e-mail of WebDAV-verbinding en dan gaan we voor een meer geautomatiseerde oplossing!
Laat me je gedachten hierover weten.

vriendelijke groeten

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

  • Casie Chalman
11 jaar 1 maand geleden #2815 by Casie Chalman
Beantwoord door Casie Chalman over onderwerp Apparaten koppelen om gegevens te delen
Hey daar!

Ik heb ook de behoefte om iphones en ipads te delen/linken voor gebruik door onderwijzend personeel.

Wanneer is de volgende update?

Kunnen we binnenkort apparaten koppelen?

Erg bedankt

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.