Een klaswerk van een hele dag afdrukken

  • bron
10 jaar 10 maanden geleden #3141 by bron
Helemaal gek op deze app. Ik ben er enthousiast over tegen collega's. Een ding dat echter handig zou zijn, is de mogelijkheid om een ​​hele dagplanner af te drukken, niet alleen de planner voor één klas. Als ik afwezig ben van school omdat ik ziek ben, moet ik momenteel de lesbeschrijving voor elke klas apart meesturen. Als ze op de een of andere manier konden worden gecompileerd tot lessen van een hele dag en eenmaal in een soort tabelformaat konden worden verzonden, zou dat geweldig zijn.

Het zou ook goed zijn om de dagplanner naar één leerling te kunnen mailen in plaats van naar alle leerlingen of alle ouders. Als een leerling weg is, kan ik ze sturen wat de klas heeft gedaan.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 jaar 10 maanden geleden - 10 jaar 10 maanden geleden #3143 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Een klaswerk van een hele dag afdrukken
Hallo daar Bron,
Er komt een nieuwe planner in iDoceo 3.0 , die binnenkort klaar zal zijn , en je zult een hele week met zijn lessen kunnen printen, misschien ook een enkele dag nu je het zegt. Eens kijken of we nog op tijd zijn. Het zal voorlopig in pdf-formaat zijn.
Heb nota genomen van je verzoek over de e-mail, ik denk dat het geen probleem zal zijn om dat ook toe te voegen

vriendelijke groeten
Laatst bewerkt: 10 jaar 10 maanden geleden door bert.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

  • Anoniem
10 jaar 10 maanden geleden #3154 by Anoniem
Beantwoord door Anoniem over onderwerp Een klaswerk van een hele dag afdrukken
Dat is geweldig. Bedankt Bertje. Een ander ding vraag ik me ook af. Mijn Dropbox is ingesteld op mijn persoonlijke e-mailadres dat Gmail is. Ik wil graag annotaties in e-mailvorm naar ouders kunnen sturen met behulp van mijn school-e-mailadres in plaats van mijn persoonlijke. Op dit moment worden e-mails automatisch verzonden vanuit mijn persoonlijke e-mailadres. Is het mogelijk om een ​​instelling te hebben waarmee u een andere e-mailserver kunt selecteren, zoals mijn zakelijke e-mailserver, namelijk Microsoft Exchange?

Bedankt

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 jaar 10 maanden geleden #3157 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Een klaswerk van een hele dag afdrukken
We zijn wat beperkt in dit aspect met de opties die worden aangeboden door iOS ... we gebruiken het systeem voor het verzenden van e-mail en de instellingen zijn globaal ingesteld voor alle apps onmiddelijk.
De systeembrede instelling kan worden gewijzigd via (Systeem)Instellingen / Mail , contacten , agenda's/ Standaardaccount .
Die mogelijkheid bieden we je echter graag aan, je bent niet de eerste die erom vraagt.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.