CSV importeren in nieuw tabblad

Meer
10 jaar 10 maanden geleden #3190 by Clareburnett
CSV importeren in nieuw tabblad werd gemaakt door Clareburnett
Is het mogelijk om een ​​spreadsheet met nieuwe informatie (elke volgperiode) in een apart tabblad in een klas te importeren. De studenten zijn hetzelfde, maar er zijn veel kolommen met gegevens en ik wil het gescheiden houden van de andere klassenkolommen, maar v gemakkelijk toegankelijk.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 jaar 10 maanden geleden - 10 jaar 10 maanden geleden #3192 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp CSV importeren in nieuw tabblad
Hallo Clare,
Ja, het is mogelijk. Maar je moet ervoor zorgen dat de spreadset-studenten precies dezelfde namen hebben, anders kun je een aantal van de namen van je huidige klas dupliceren. U moet eerst een back-up maken, zodat u alles weer normaal kunt krijgen voor het geval er iets misgaat.

Hier gaan we:
- Ten eerste: de spreadsheet die je probeert te importeren, moet in je Dropbox-account zijn opgeslagen onder de Apps/iDoceo-map
- Tik op het hoofdbordscherm van iDoceo en houd vast op de klas waarin u deze gegevens wilt importeren.
- Selecteer importeren en blader naar het bestand dat u in de eerste stap in Apps/idoceo

Hiermee wordt een nieuw tabblad gemaakt met de inhoud van de spreadsheet in de geselecteerde klas.
Laatst bewerkt: 10 jaar 10 maanden geleden door bert.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 jaar 10 maanden geleden #3193 by Clareburnett
Beantwoord door Clareburnett over onderwerp CSV importeren in nieuw tabblad
Bedankt Bert, is het mogelijk om vanuit Idoceo te importeren. Ik heb de spreadsheets al geïmporteerd. Bedankt. Clara

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 jaar 10 maanden geleden - 10 jaar 10 maanden geleden #3198 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp CSV importeren in nieuw tabblad
Ik ben bang van niet. Het proces moet worden gestart vanaf het hoofdscherm en ik vermoed dat uw spreadsheet in plaats daarvan als bron is geïmporteerd.
Je kunt een bron terugsturen naar Dropbox als je erop tikt en vasthoudt.

Hier een paar screenshots om te illustreren wat ik bedoel met de opties op het hoofdscherm




bijlagen:
Laatst bewerkt: 10 jaar 10 maanden geleden door bert.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.