Tekstlijsten voor aangepaste editors

Meer
10 jaar 5 maanden geleden #4061 by CAreynolds
Tekstlijsten voor aangepaste editors werd gemaakt door CAreynolds
Ik zou graag een optie zien voor de aangepaste editor waarmee je een tekstlijst kunt maken om te beoordelen. Als muziekleraar zou ik bijvoorbeeld een aangepaste editor willen hebben voor het beoordelen/noteren van blokfluitvaardigheden, bijv. "goede toon", "blaast te hard"' "verkeerde hand", "onjuiste houding"', "ontbrekende articulatie ", enz. Ik heb geen tijd om deze informatie voor elk kind te typen, omdat mijn beoordelingen on-the-fly moeten worden gedaan. Het zou geweldig zijn als je onbeperkte lijsten zou kunnen maken, omdat ik een andere zou gebruiken voor het noteren van klasgedrag, enz. (Ik gebruik momenteel pictogrammen voor klasgedrag en sommige van mijn beoordelingen, zoals pitch-matching) maar ik ben opraken van pictogrammen die zinvol zijn!)

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 jaar 5 maanden geleden #4071 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Tekstlijsten voor aangepaste editors
Je kunt dit al doen, ik weet zeker dat het voor jou zal werken.
Hier de stappen:
- Tik in het hoofdscherm op Rangtypes , toevoegen / op tekst gebaseerd cijfer
- Voeg hier alle teksten toe waarmee u wilt werken, wijs een willekeurig percentage toe.
Het hogere percentage wordt als eerste in de lijst weergegeven

Om nu met deze teksten te werken, kiest u deze in 'Grade type' voor een bepaalde kolom en gebruikt u de 'Grade selector' als editor.

Hier een afbeelding van hoe het eruit zou komen te zien.

bijlagen:

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 jaar 5 maanden geleden #4072 by CAreynolds
Beantwoord door CAreynolds over onderwerp Tekstlijsten voor aangepaste editors
: Cheer: wauw! Alvast bedankt, dat gaat lukken. Maar hier is een gerelateerd verzoek... Is er een manier om een ​​meervoudige checklist te hebben, zodat u er meer dan één kunt gebruiken? Ze houden bijvoorbeeld de blokfluit verkeerd vast en blazen te hard.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 jaar 5 maanden geleden #4073 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Tekstlijsten voor aangepaste editors
Die zag ik niet aankomen!
Ik zal het onthouden . We zullen in onze volgende update proberen een nieuwe editor met die selectievakjes toe te voegen.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.