Betere details voor studenten

Meer
11 jaar 10 maanden geleden #309 by huif
Betere details voor studenten werd gemaakt door huif
Ik geef les op de basisschool (alle vakken). Ik zou graag een optie zien waarbij je, nadat je een klas hebt opgezet, meerdere onderwerpen kunt instellen en vervolgens binnen elk onderwerp verschillende categorieën opdrachten kunt hebben. Ik zou ook graag zien dat die categorieën verschillende beoordelingssystemen kunnen hebben (dwz pictogrammen voor huiswerk, numerieke cijfers voor tests) en dat elke categorie automatisch een percentage van het totale cijfer is. Is dit mogelijk?

Kan er ook een rapport over gemiste opdrachten zijn dat rechtstreeks naar de student kan worden gemaild?

Bedankt!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 10 maanden geleden #310 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: Betere uitleg voor studenten
Hallo Kippen,
Met de huidige release kun je alleen tekst en numerieke cijfers mixen, maar de pictogrambeoordeling is onderweg (deze zal waarschijnlijk niet klaar zijn voor deze aankomende release, maar voor de volgende 1.9).

Wat u vraagt ​​is mogelijk, maar u ziet niet de 'categorie' boven elk onderwerp (u zou het wel als een subkoptekst kunnen toevoegen), u voegt gewoon de kolommen toe en wanneer u de berekeningskolom ervoor maakt, selecteert u welke kolommen behoren tot elke categorie.

U kunt berekeningen nesten en een definitief totaal van alle categorieën verkrijgen.

Over de gemiste opdrachten, we zijn al bezig met de e-mailmeldingen, ik zal kijken wat we kunnen doen in de komende release.

Bedankt dat je contact met ons hebt opgenomen. Als je meer hulp nodig hebt bij de configuratie of als je meer vereisten hebt, laat het ons dan weten, we helpen je graag verder.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 10 maanden geleden #311 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: Betere uitleg voor studenten
We zullen het verbeteren bij een toekomstige release!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.