Verbeterde zitplanfunctie alstublieft!

  • Dan Grainger
11 jaar 9 maanden geleden #334 by Dan Grainger
Verbeterde zitplanfunctie alstublieft! werd gemaakt door Dan Grainger
Prima app, vind hem tot nu toe erg handig. Mijn belangrijkste probleem is dat ik het in de 'zitplan'-weergave moeilijk vond om het klaslokaal nauwkeurig in te delen zoals ik het wil. De namen die onder de foto's staan, betekent dat ik ze niet gemakkelijk in groepen van vier kan organiseren (zoals in mijn klas). Door de namen van de leerlingen als onderdeel van de foto te plaatsen, in plaats van eronder te hangen, zou dit waarschijnlijk opgelost zijn. Bedankt.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 9 maanden geleden #335 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: Verbeterde zitplanfunctie aub!
Hallo Dan,
Ja, we zijn er al mee bezig! , was de meest geschikte oplossing die we vonden om de naam toe te voegen als onderdeel van de afbeelding, zoals u voorstelde. Onze volgende release zal een aantal andere verbeteringen bevatten aan het stoelplan en ook aan de rest van iDoceo, ik hoop dat je ze leuk zult vinden.
Bedankt dat je contact met ons hebt opgenomen, als je nog iets mist, laat het ons dan weten, het zal even duren voordat de volgende release klaar is en suggesties zijn altijd welkom.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

  • Dan Grainger
11 jaar 9 maanden geleden #336 by Dan Grainger
Beantwoord door Dan Grainger over onderwerp Re: Verbeterde zitplanfunctie aub!
: Cheer: Dat is geweldig, bedankt!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

  • Stefan
11 jaar 8 maanden geleden #411 by Stefan
Beantwoord door Stefan over onderwerp Re: Verbeterde zitplanfunctie aub!
Ja - ik ben nooit van plan om foto's van leerlingen te uploaden, maar ik zou graag de plattegrond/willekeurige selector willen kunnen projecteren zodat mijn klas ze kan zien. Op dit moment is de tekst hier niet echt leesbaar genoeg voor - het zou goed zijn om foto's gewoon uit te kunnen zetten en grotere tekst te hebben!

Bedankt trouwens voor een geweldige app!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 8 maanden geleden - 11 jaar 8 maanden geleden #412 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: Verbeterde zitplanfunctie aub!
Hallo Stefan, Daan,
Dit is ons werk in uitvoering, namen zijn vaag, maar ik hoop dat je het er leuk uit vindt zien.
Daarnaast kun je zoomen en pannen, de aanwezigheid en het resultaat van elke kolom in je cijferlijst controleren.

Bedankt
bijlagen:
Laatst bewerkt: 11 jaar 8 maanden geleden door bert.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.