Meerdere groepen voor één leerling

Meer
7 jaar 2 maanden geleden #6741 by MmePetre
Meerdere groepen voor één leerling werd gemaakt door MmePetre
Het is mogelijk dat dit al een optie is en dat ik het op de een of andere manier niet zie, maar ik zou graag een student aan meerdere groepen kunnen toewijzen (dwz: een groep in de dramaklas, een groep in de Franse klas, enz.), in plaats van beperkt te blijven tot één groep. Tot nu toe heb ik dit omzeild door de verschillende gekleurde nummerpictogrammen te gebruiken om groepen toe te wijzen (dwz: rood voor geschiedenisles, blauw voor Franse les, enz.). Het probleem om het op deze manier te doen, is echter dat het slechts een nummer is en geen naam om me te laten zien wat de groep eigenlijk is (bijvoorbeeld de naam van het toneelstuk waaraan de leerling werkt), dus als ik naar filter op groep Ik moet weten waar elk nummer voor staat om het juiste nummer te kiezen.

Ook als ik een leerlingrapport afdruk, wordt de groep van de leerling onder hun naam weergegeven, ook al heb ik geen "groep" geselecteerd in het optiemenu "persoonlijke velden selecteren". Ik wilde het eruit halen, omdat de groepsnaam voor ouders niets betekent en alleen maar zou dienen om ze in verwarring te brengen!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
7 jaar 2 maanden geleden #6744 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Meerdere groepen voor één leerling
Hallo MmePetre,
Ik ben bang dat het in de huidige versie niet mogelijk is, maar we zullen proberen dat te verbeteren. U kunt slechts één groep tegelijk toewijzen.
U ziet de beschrijving van het pictogram op dat filter. Merkte het probleem ook op in die rapporten.


Met vriendelijke groet

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.