iDoceo 3.5

  • Mike uit Cambridge
10 jaar 4 maanden geleden #4089 by Mike uit Cambridge
Beantwoord door Mike uit Cambridge over onderwerp iDoceo 3.5
Ik denk dat 3.0 uitstekend is - het merendeel van het onderwijzend personeel op mijn school gebruikt het.

Maar aangezien je het vroeg, zou het enige ding dat ik voor de volgende update geweldig zou vinden, de mogelijkheid zijn om meer bestandstypen te importeren. Onze school gebruikt 3sys om klassen te registreren en te bekijken - vanaf de iPad exporteert het naar een .xls-bestandstype dat niet compatibel is met iDoceo. Als we volgend academiejaar lessen rechtstreeks van 3sys naar iDoceo zouden kunnen exporteren zonder het eerst in Excel op pc te hoeven converteren naar een .csv-bestandstype, zou dat een van de weinige overgebleven hindernissen tot in de perfectie uit de weg ruimen!
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
10 jaar 4 maanden geleden #4090 by BethJahn
Beantwoord door BethJahn over onderwerp iDoceo 3.5
Hallo Bert,

Wanneer wordt de volgende update verwacht? Nog steeds verliefd op 3.0. :)

Beth
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
10 jaar 4 maanden geleden #4091 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp iDoceo 3.5
@Mike onze volgende grote update zal onze huidige XLS-ondersteuning verbeteren en XLSX toevoegen. Als je de kans hebt om ons wat nep-XLS te sturen die door je software is gegenereerd, zullen we ervoor zorgen dat het de volgende keer werkt.
We houden 3sys in gedachten, maar het verbeteren van XLS/XLSX is onze topprioriteit

@Beth Hallo daar... nog te vroeg voor een deadline, we werken nog aan de specificaties. Ik weet dat je collega die Beta hard nodig heeft!
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
10 jaar 4 maanden geleden #4109 by rivierman
Beantwoord door rivierman over onderwerp iDoceo 3.5
Ik heb vandaag hetzelfde gehoord door twee medewerkers op het werk.

1) Een muziekleraar die clips van uitvoeringen van leerlingen heeft opgenomen met idoceo

2) een natuurkundeleraar die het werk van leerlingen wil fotograferen en opslaan in het cijferboek.


Ze willen allebei beter bestandsbeheer, en nadat ik een Ipad Air had gekregen om mijn Ipad 2 te vervangen en de toename van de bestandsgrootte voor een foto (!) zag, zou ik het ook nuttig vinden.

Verbetering één: wanneer u een foto voor een leerling opslaat (cel in markbook of leerling zelf), plaatst u de naam van de leerling over de foto.

Verbetering twee: foto's opslaan in een album met de naam 'Idoceo' ' om de foto's overzichtelijk te houden.

Verbetering drie: Voeg de optie toe om media op te slaan in de cloud en toegang te krijgen via idoceo wanneer en wanneer dat nodig is. Dit zou buitengewoon handig zijn, omdat ik dan veel meer werk van studenten zou kunnen fotograferen en als ik dan rapporten of iets dergelijks maak, toegang krijg via Idoceo zonder dat het een groot deel van het apparaatgeheugen in beslag neemt.
Het onderwerp is vergrendeld.
  • Bruno
10 jaar 3 maanden geleden #4127 by Bruno
Beantwoord door Bruno over onderwerp iDoceo 3.5
bonjour à vous et, à mon tour, sans originalité, je tiens à vous féliciter pour cette appli qui me simplifie enorme la vie.

restent quelques points qui empêchent de la voir comme l'appli ultime du prof. Pour moi, la plus frustrante, c'est l'agenda, encore imparfait. Je kunt elke week de HD en de absolute agenda van de programma's bekijken voor meer informatie: de mogelijkheid van het bekijken van notities voor het evenement dat zich bezighoudt met het uitvoeren van tijdelijke werkzaamheden. pas de manipulatie fastidieuse, elles sont là, dans les encarts de temps, visibles, c'est tout.

is denkbaar?

merci a vous et, par pitié, ne fondez pas votre appli à la sauce ios 7, d'un fade désespérant.
Het onderwerp is vergrendeld.
  • Bruno
10 jaar 3 maanden geleden #4129 by Bruno
Beantwoord door Bruno over onderwerp iDoceo 3.5
petit rajout : je hebt een overzicht van het dagboek dat je kunt zien met de inhoud van de informatie die je kunt lezen op de lijst van de meest recente gebeurtenissen die de kalender kunnen weergeven.
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
10 jaar 3 maanden geleden #4135 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp iDoceo 3.5
@riverer de mogelijkheid om per les op te slaan in een album vind je hier.

In ditzelfde scherm zie je de optie 'afbeeldingen lokaal opslaan' waarmee je een kunt kiezen kwaliteitsfactor. Zelfs als u een hoge kwaliteitsfactor van 70% aanhoudt, betekent dit ongeveer 60%-70% reductie in de afbeeldingsgrootte.


bijlagen:
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
10 jaar 3 maanden geleden #4145 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp iDoceo 3.5
@bruno, stuur een e-mail naar support@idoceo.net
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
10 jaar 3 maanden geleden - 10 jaar 3 maanden geleden #4153 by SD1138
Beantwoord door SD1138 over onderwerp iDoceo 3.5
Hallo!

Ik ben dol op alles in je programma tot nu toe!

Mijn droomteam voor de volgende release zou zijn:

Is er een manier om grafieken en grafieken te maken voor kolommen en dergelijke? Het zou geweldig zijn om rapporten te genereren om aan de administratie te geven en dergelijke zonder alleen maar lijsten met nummers te hebben.

In combinatie daarmee, als het kan, heb je een hoofddashboard nadat je in een klas hebt getikt vanuit het hoofdscherm dat grafisch dingen zoals aanwezigheid en dergelijke kan weergeven. Een beetje zoals Teacherkit doet (wat ik niet meer gebruik dankzij jouw geweldige programma!).

Ik zal het idee voor een categorielijst op de tweede of derde plaats zetten om gewogen scores samen te kunnen groeperen in plaats van aparte tabbladen/kolommen te maken om de gewenste gegevens te krijgen.

Ten slotte, en dit gaat het een beetje ver haha, maar misschien een sectie waar ik gegevens kan invoeren voor itemanalyse voor tests en quizzen? :) Ik zei wel dat het mijn dreamteam-opstelling was! Ik moet nog een fatsoenlijke spreadsheet-app voor itemanalyse vinden voor het kwantificeren van gegevens van vragen over tests / testvragen.

Bedankt!
Laatst bewerkt: 10 jaar 3 maanden geleden door SD1138.
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
10 jaar 3 maanden geleden #4167 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp iDoceo 3.5
Hallo SD1138,

Reken op die grafieken en grafieken voor onze volgende grote update langs dat dashboard. Het is iets waar we al een tijdje aan werken, en het zal eindelijk het licht zien op deze 3.5.
Die categorieën zullen iets langer duren, maar we overwegen het ook.
Heb nota genomen van uw verzoek over artikelanalyse ... ik kan niet zeggen dat we het snel zullen doen, maar als u met ons wilt delen wat u in gedachten heeft, aarzel dan niet om een ​​e-mail te sturen naar support@ idoceo.net, en ik zal kijken wat we eraan kunnen doen.

Met vriendelijke groet
Het onderwerp is vergrendeld.