iDoceo 3.5

Meer
9 jaar 11 maanden geleden #4517 by digitaal_koekje
Beantwoord door digitaal_koekje over onderwerp iDoceo 3.5

- Zou leuk zijn om gratis's, lunch, pauzes, na en voor school toe te voegen aan mijn planner zonder dat ik er een klas voor hoef te maken

U kunt dit al doen door een tekst op locatie toe te voegen en de klas leeg te laten. Ik ben me ervan bewust dat het niet erg intuïtief is. Het periodeveld is wel verplicht.

Terwijl je dit kunt doen. Daar kun je in de planner geen aantekeningen aan toevoegen, wat ik wel doe.

- In de rapporten heb ik annotaties toegevoegd aan de kolomkoppen. Het zou leuk zijn om deze in de rapporten op te nemen, omdat ze zeer nuttig zouden zijn voor ouders.

Dat is genoteerd.
Ik zou moeten weten of je het annotatieveld gebruikt, een klein tekstveld in de kolomkopconfiguratie, of dat je werkt met het annotatietabblad dat meer tekst en bronnen toestaat.

Ik voeg een annotatie toe voor de kolomkop die de gegevens in dat veld beschrijft. Ik weet wat het betekent, maar het zou erg handig zijn in de rapporten

- Zou geweldig zijn als er een soort gedragsmonitoring, zoals classdojo, aan het stoelplan zou worden toegevoegd
Ja, deze staat op onze roadmap.
.

Dit maakt me blij. 3.5 of later?

Bedankt en ga zo door met het geweldige werk.
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
9 jaar 11 maanden geleden #4518 by digitaal_koekje
Beantwoord door digitaal_koekje over onderwerp iDoceo 3.5
Oh, en ik zou graag willen helpen met bètatests.
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
9 jaar 10 maanden geleden #4519 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp iDoceo 3.5
@houbaruda
Hallo,
Er zijn nu statistieken in 3.5, kijk eens naar de lui.
Het rapport van het laatste doe het volgende déjà, il nécessite un simple clic par élève si, mais le rapport est créé automatiquement!
Ici les details, je veronderstelt e que vous l'avez vu déjà
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
9 jaar 10 maanden geleden #4521 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp iDoceo 3.5
@digitaal_koekje
Yup, we zullen proberen om die gedragsmonitoring toe te voegen in de 3.5, maar er zijn enkele lopende taken met een hogere prioriteit, laten we eens kijken wat we kunnen doen!
Ik heb ondertussen een onderwerp toegevoegd hier. voor het geval je een aantal functieverzoeken in een andere thread wilt plaatsen
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
9 jaar 10 maanden geleden - 9 jaar 10 maanden geleden #4531 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp iDoceo 3.5
U zult vinden hier een meer gedetailleerde lijst over de nieuwe functies van deze versie 3.1
Laatst bewerkt: 9 jaar 10 maanden geleden door bert.
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: Nenual
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
9 jaar 10 maanden geleden #4532 by Nenual
Beantwoord door Nenual over onderwerp iDoceo 3.5
Heel erg bedankt voor die sneak peek! Kan niet wachten om de update te zien :)
Het onderwerp is vergrendeld.
  • Sebip
9 jaar 10 maanden geleden #4533 by Sebip
Beantwoord door Sebip over onderwerp iDoceo 3.5
Bert,

De nieuwe IDoceo-server - kun je wat meer vertellen over "gegevens synchroniseren met andere platforms"?

Hartelijk dank,

Seb
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
9 jaar 9 maanden geleden #4634 by kvento
Beantwoord door kvento over onderwerp iDoceo 3.5
Rapporten
Het zou leuk zijn om de student-ID te kunnen selecteren in plaats van de naam om af te drukken met rapporten. Dit zou het posten en afdrukken van cijfers op ID mogelijk maken.
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
9 jaar 9 maanden geleden #4635 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp iDoceo 3.5
Reken er op. We hadden geen tijd meer voor deze 3.1, maar het zal zeker in 3.5 zijn.
Je kunt de ID of een ander persoonlijk veld kiezen en die cijfers in willekeurige volgorde afdrukken
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
9 jaar 9 maanden geleden #4640 by Ronel100
Beantwoord door Ronel100 over onderwerp iDoceo 3.5
Nieuwe aanwinsten zien er goed uit :) - Bedankt.
Serveren? Nog meer details beschikbaar? Zo kunnen we leerling- en klasgegevens synchroniseren binnen een school?
Het onderwerp is vergrendeld.