Cijfer in rood wanneer onder het gemiddelde

Meer
9 jaar 11 maanden geleden #4485 by morganefol
Cijfer in rood wanneer onder het gemiddelde werd gemaakt door morganefol
Hallo,
(Het spijt me als mijn Engels niet perfect is, ik spreek Frans, maar ik ga het proberen)


Ik ben net begonnen met het gebruik van idodeo en ik vind het geweldig! Heel erg bedankt voor de app!
Ik heb alleen een vraag, ik heb op de website gekeken maar het antwoord niet gevonden, maar misschien heb ik het niet gevonden.
Ik zou graag willen dat in mijn cijferlijst wanneer ik een nieuwe kolom met een toets maak, wanneer een leerling valt (wanneer hij onder het gemiddelde zit) het cijfer niet in het zwart maar in het rood wordt geschreven. Voor nu verander ik de kleur van de cel, maar het zou veel eenvoudiger en veel mooier zijn om naar te kijken, om de kleur van het lettertype te veranderen. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.

Bedankt voor je antwoord !

morgane

Hallo,

J'adore l'application mais j'ai une question, j'ai cherché sur le site mais je n'ai pas trouvé ma réponse, mais peut-être que j'ai mal cherché.

Het is een kwestie van een colonne voor een nieuwe interro, quand un élève est en échec (quand il a moins de la moitié) en een nota apparaisse automatiquement écrite en rouge. Giet het moment waarop je de kleur van de cel kunt veranderen, meer kun je lekker vinden en nog veel meer van je wisselgeld.

Dank u voor uw antwoord !

morgane

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
9 jaar 11 maanden geleden #4486 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Cijfer in rood wanneer onder het gemiddelde
Bonjour Morgane,
U kunt een voorbeeld nemen étape-parétape ici
In het kort:
- Chaque colonne a un type de note attribuée. Je veronderstelt que vous avez fait cela déjà mais si vous faites un double tap sur un en-tête, puis type de note, vous verrez le type attribué.

- Stel je voor dat je een noot van 0 tot 20 kunt schrijven.

- Dans la configuratie des notitie typen sur l'écran principal (sur la règle), sélectionnez 0 à 20 et puis couleurs

- verrez cet écran ci-dessous

als u de waarde van uw mobiele telefoon meetelt

bijlagen:
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: Welsh Kirsten

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
9 jaar 11 maanden geleden #4487 by morganefol
Beantwoord door morganefol over onderwerp Cijfer in rood wanneer onder het gemiddelde
Super goed ! Ik wist dat het raar was om zoiets niet te hebben!

Hartelijk dank voor uw snelle antwoord!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.