Idocio voor studenten

Meer
9 jaar 7 maanden geleden #4954 by Kirbyshire
Idocio voor studenten werd gemaakt door Kirbyshire
Is er een gelijkwaardig programma voor studenten dat aansluit bij idocio? Ik heb studenten die echt geïnteresseerd zijn in de app, maar niet alle functies van Indoc nodig hebben. Is er een versie voor één student?

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
9 jaar 7 maanden geleden #4955 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Idocio voor studenten
Hallo Kirbyshire,
Ik ben bang van niet, maar het is iets wat we overwegen. Als u ons een e-mail zou kunnen sturen (support@idoco.net) met de functies die ze nodig hebben, zou dat een grote hulp zijn. We zijn nog steeds erg gefocust op het verbeteren van de kant van de leraar en we hebben wat feedback nodig over de kant van de leerling.

Met vriendelijke groet

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
9 jaar 7 maanden geleden #4956 by Kirbyshire
Beantwoord door Kirbyshire over onderwerp Idocio voor studenten
Ik denk dat de versie voor leraren behoorlijk goed is, hoewel ik het ingewikkelder vind vanwege alle nieuwe functies. Ik stel voor dat je het niet te ingewikkeld maakt, maar een studentenroosterversie met kalender en planner plus een soort directe huiswerkpagina zou geweldig zijn. Mijn studenten zijn erg geïnteresseerd in het programma, vooral die in de 6e vorm

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
9 jaar 7 maanden geleden #4957 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Idocio voor studenten
Ja, we werken aan die vereenvoudiging op iDoceo.
Hebben uw leerlingen iStudiez al geprobeerd? Het is een bekende app onder studenten, maar ik weet niet zeker of er een bepaalde functie ontbreekt of misschien een groot nadeel/fout is.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.