iDoceo 4.5

Meer
8 jaar 8 maanden geleden #5652 by onderwijs
Beantwoord door onderwijs over onderwerp iDoceo 4.5
Ik zou graag wat integratie met googleclassroom zien, misschien om details van klasleden van klaslokaal naar idoceo te importeren. Het zou een ding minder zijn om aan het begin van elk nieuw jaar op te zetten.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
8 jaar 8 maanden geleden #5659 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp iDoceo 4.5
Bedankt, we houden het in gedachten. Ik hoop dat je nu tenminste in staat bent om van googleclassrom naar CSV of XLS te exporteren. Dit kan op zijn beurt vrij eenvoudig in iDoceo worden geïmporteerd

Met vriendelijke groet

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
8 jaar 7 maanden geleden #5679 by Staaf
Beantwoord door Staaf over onderwerp iDoceo 4.5
Hallo Bert,
Ik gebruik idoceo de hele tijd bij mijn handelslessen. Wat ik graag zou zien, zijn grotere verstelbare tabbladen in cijferboeken. Sommige namen van eenheden zijn vrij lang en de tabbladen van standaardformaat zijn gewoon niet groot genoeg. Mijn andere magische toverstokwens is de mogelijkheid om logo's toe te voegen en een flexibelere lay-out voor het afdrukken van cijferboeken enz. Ik moet soms dagboekaantekeningen, notities en cijferboeken afdrukken. Als het gemakkelijker was om een ​​lay-out meer aanpasbaar te maken, zou dat geweldig zijn. Ik weet dat er de mogelijkheid is om kop- en voetteksten toe te voegen, maar ik zou graag meer flexibiliteit op dit gebied willen.
Proost
Hengel.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.