2 iPads 1 Dropbox

Meer
8 jaar 9 maanden geleden #5552 by balsamico
2 iPads 1 Dropbox werd gemaakt door balsamico
Als ik mijn persoonlijke iPad thuis wil gebruiken en degene die de school me op school heeft gegeven, kan ik dan de wijzigingen die op de ene iPad zijn aangebracht in Dropbox opslaan en die wijzigingen op de andere iPad laten zien? Enig risico op gegevensverlies? Ik wilde het niet eerst proberen zonder het te vragen. Bedankt. Liefde 4.0! :woohoo: Kolommen vergrendelen, Icon en Text Drop zijn de beste!
Richard

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
8 jaar 9 maanden geleden #5553 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp 2 iPads 1 Dropbox
Bedankt Richard, blij dat je onze versie 4 leuk vond! Vergeet niet te beoordelen in de app store, we hebben een beetje te weinig beoordelingen en het is erg belangrijk voor ons.

U kunt met twee iPads werken, maar de gegevens worden niet automatisch gesynchroniseerd tussen apparaten en het kan lastig zijn om een ​​back-up te maken wanneer u van school of van huis gaat.

Het proces is als volgt:

Je zou op school een back-up moeten maken (de snelle back-up zou voldoende zijn) en dan zou je thuis moeten herstellen.

Als je thuis wijzigingen aanbrengt, zou je het tegenovergestelde moeten doen, een snelle back-up thuis en herstellen op school.

Hiermee verlies je geen data. De enige situatie die je zou moeten vermijden, is 'tegelijkertijd' veranderingen thuis en op school aan te brengen. De laatste back-up prevaleert boven de andere.

Met vriendelijke groet

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
8 jaar 9 maanden geleden #5554 by balsamico
Beantwoord door balsamico over onderwerp 2 iPads 1 Dropbox
Bedankt Bert, dat dacht ik al. Dan zou ik het misschien maar af en toe gebruiken. Ben van plan binnenkort een iDoceo-review achter te laten. Goed gedaan.
Bedankt.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.