Framekleur wijzigen op leerling in plattegrond

Meer
8 jaar 7 maanden geleden #5771 by Fuzz
Hallo, ik kan nergens vinden hoe ik dit moet doen...Voeg een kleur toe aan het frame van elke leerling. Ik heb begrepen dat ik een andere framekleur voor studenten zou kunnen hebben op basis van het feit of ze een item in een kolom hebben - sommige van mijn leerlingen hebben een lege kolom voor een veld, anderen hebben een Y en ik zou graag de Y-leerlingen hebben een andere kleur frame hebben. Kan iemand helpen?
Bedankt
Fuzz

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
8 jaar 7 maanden geleden #5772 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Framekleur wijzigen op leerling in plattegrond
Tik en houd vast op een cel > Penseel om de kleur te veranderen of tik en houd een leerling vast om de hele rij te veranderen.
Meestal vind je alle extra opties met een tik en houd vast (op een kolom, koptekst, cel, tabblad, student, enz.)

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
8 jaar 7 maanden geleden #5777 by Fuzz
Beantwoord door Fuzz over onderwerp Framekleur wijzigen op leerling in plattegrond
Bedankt - ik zie nu hoe ik het moet doen. Ik dacht dat het automatisch kon worden gedaan op basis van het feit of een kolom leeg was of niet voor een student. Ik ben niet enthousiast over hoe de informatie in een cirkel naast de foto van de student wordt toegevoegd. Ik voel een subtiel kleurverschil om te laten zien of een leerling aan een enkel criterium voldoet of niet, het is discreter.
Fuzz

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
8 jaar 7 maanden geleden #5778 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Framekleur wijzigen op leerling in plattegrond
Ik heb het gedeelte 'zitplan' gemist.
Standaard hebben de kleuren die je aan een leerling in een plan toewijst geen invloed op de andere plannen in dezelfde klas.
Als je diezelfde framekleur in het cijferboek en alle plannen tegelijk wilt tonen, schakel je deze optie hier in.
iDoceo-instellingen (hoofdscherm, tandwielpictogram bovenbalk) > Stoelindeling > Framekleur is gekoppeld aan cijferlijst
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: Fuzz

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.