E-mailrapportfunctie

Meer
8 jaar 2 maanden geleden #6115 by Jason Evens
E-mailrapportfunctie werd gemaakt door Jason Evens
Hoi,
Ik ben begonnen deze e-mailrapportfunctie te gebruiken om gedetailleerde feedback van studenten via e-mail te geven. Het is geweldig. Ik heb echter veel moeten rommelen om e-mailadressen in idoceo te krijgen - moest doen via spreadsheets, gebruikersnaam samenvoegen met het @-gedeelte van e-mail enz.
Ik heb ICT-bureau gevraagd of ze een volledig e-mailveld kunnen maken als onderdeel van de profielen die we maken van SIMS, de belangrijkste software die op scholen in het VK wordt gebruikt voor leerlinggegevens.
Helaas is het niet mogelijk om het volledige e-mailadres toe te voegen als onderdeel van de profielen die in SIMS zijn gemaakt, dus er is geen gemakkelijke manier voor personeel om hun student-e-mailadressen te importeren bij het maken van nieuwe klassen, wat betekent dat we niet verder kunnen gaan met het profiteren van deze geweldige functie omdat het personeel moeite zou hebben om op te zetten.
Dit kan allemaal worden opgelost, maar ALS u een standaardfunctie voor e-mailachtervoegsels voor een organisatie kunt instellen. In mijn school eindigen alle e-mails met @southcraven.org . We kunnen dan nog steeds het gebruikersnaamveld importeren uit de profielen die zijn gemaakt met SIMS, maar bij het genereren van rapporten zou iDoceo alleen het gebruikersnaamveld moeten combineren met het vooraf gedefinieerde e-mailachtervoegsel?

Zou dit mogelijk zijn? Ik hoop van wel, want ik kan zien dat iedereen de functie voor e-mailrapporten gebruikt om meer gedetailleerde feedback aan studenten te krijgen.

Hartelijk dank,

Jason,

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
8 jaar 2 maanden geleden #6117 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp E-mailrapportfunctie
Merkte Jason op, bedankt.

Ik denk eerlijk gezegd dat SIMS het zich echt zou kunnen veroorloven om die e-mailadressen als echte e-mails te exporteren in plaats van dat we een hack-achtige oplossing in iDoceo implementeren met een zeer beperkte reikwijdte (iDoceo wordt wereldwijd gebruikt). Ons budget verbleekt in vergelijking en zij brengen hun klanten - veel - op jaarbasis in rekening, wij niet.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.