iDoceo Grade Scanner beschikbaar in de App Store

Meer
3 jaar 1 maand geleden #9666 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp iDoceo Grade Scanner beschikbaar in de App Store
Ik ben bang dat niets van dat alles nog mogelijk is, maar Gazcyr merkte het op. Ik zal kijken wat we in de toekomst kunnen doen
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: Gazcyr

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
3 jaar 1 maand geleden #9667 by Gazcyr
Beantwoord door Gazcyr over onderwerp iDoceo Grade Scanner beschikbaar in de App Store
Ok heel erg bedankt voor het antwoord, maar ik begrijp nog steeds niet waarom er zo'n menu is als we een test willen toevoegen (zie bijgevoegde afbeelding)
bijlagen:

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
3 jaar 1 maand geleden #9668 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp iDoceo Grade Scanner beschikbaar in de App Store
Het is bedoeld om een ​​sjabloon te importeren van de configuratie van een beoordeling die met deze optie is gemaakt. Maar dit is geen XLS-bestand

bijlagen:

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
2 jaar 11 maanden geleden #9725 by Anselzen
Beantwoord door Anselzen over onderwerp iDoceo Grade Scanner beschikbaar in de App Store
Hallo Bert,

Ik vroeg me af of het mogelijk was om een ​​optie te hebben waarbij alle antwoorden op een vraag correct zijn ;)
Bedankt

HGEMC - iDoceo Gebruiker sinds 2012

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
2 jaar 11 maanden geleden #9727 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp iDoceo Grade Scanner beschikbaar in de App Store
Hey daar!
Nog niet, maar we werken aan onze volgende grote update en hopelijk kunnen we dat verbeteren

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.