Hjelp med karakterer

Mer
8 år 7 måneder siden - 8 år 7 måneder siden #5818 by Emilie
Hjelp med karakterer ble opprettet av Emilie
Hallo,

Jeg har problemer med karaktersystemet mitt... Her er 2 bilder av karaktertypene mine... Det er for rotete og jeg er sikker på at det må finnes en bedre måte å gjøre det på.






Jeg har "tallkarakterer" av alle tall (vel det ser ut som det!) og nå med konvertering liker jeg veldig godt å ha karakteren i cellen, men jeg kan ikke sette dem opp raskt nok...

Kan jeg forbedre dette?
Vedlegg:
Sist redigert: 8 år 7 måneder siden av Emilie.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
8 år 7 måneder siden #5827 by bert
Besvart av bert på emnet Hjelp med karakterer
Hei Emilie,
Jeg trenger å vite litt mer om karakterbokkonfigurasjonen din, men la oss først fokusere på de numeriske karakterene. Det er ikke nødvendig å opprette nye karaktertyper hver gang.
Her er et par skjermbilder


Vedlegg:

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
8 år 7 måneder siden - 8 år 7 måneder siden #5831 by Emilie
Besvart av Emilie på emnet Hjelp med karakterer
Takk Bert,

Alle mine numeriske karakterer ble satt opp før oppdateringen til iDoceo4 og jeg har ikke våget å bli kvitt dem. Jeg er en grad-hoarder!

Jeg må også oppdatere en av karakterene mine for å samsvare med de nyere skoleretningslinjene, og jeg tenker at det kan ødelegge min 'gamle'.

Til slutt med konverteringen er jeg ganske forvirret over dette, selv etter å ha sett videoen. Betyr det at jeg også vil ha en hel rekke konverteringskarakterer?

Vil du at jeg skal sende deg noe slik at du kan sjekke karakterene jeg bruker?
Sist redigert: 8 år 7 måneder siden av Emilie.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
8 år 7 måneder siden #5832 by bert
Besvart av bert på emnet Hjelp med karakterer
Ja, hvis du kunne sende meg en rask sikkerhetskopi (support@idoceo.net) så skal jeg se på den så snart som mulig, gi meg et par dager.
Gi meg beskjed om en bestemt klasse og kategori du vil at jeg skal se.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.