Ombygginger

Mer
8 år 3 måneder siden #6114 by Emilie
Ombygginger ble opprettet av Emilie
Hei,

Jeg vil bare vite om jeg kan bruke en konvertering til en serie karakterer hvis jeg har forskjellige totaler å jobbe med.
For eksempel, når jeg tar en vokab-test er det bare av 10, så jeg opprettet en konvertering for vokab-tester. Imidlertid er mange av mine andre tester ute av forskjellige totaler, så trenger jeg å lage en konvertering for hver enkelt total?

Takk for hjelpen!

Emilie

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
8 år 3 måneder siden #6122 by bert
Besvart av bert på emnet Ombygginger
Hei Emilie,
Vi jobber fortsatt med å forbedre det. Du skal bare måtte tildele maks poengsum for hver kolonne. iDoceo vil da kunne beregne gjennomsnitt og beregninger.
Hvis du ønsker å se konverteringen i samme celle, må du konfigurere den konverteringen, men det vil ikke være nødvendig i vår neste store oppdatering

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
8 år 1 måned siden #6184 by Emilie
Besvart av Emilie på emnet Ombygginger
Hei Bert,
Jeg er inne i den siste betaoppdateringen, og jeg er glad for å se konverteringstingen du nevnte endelig er her. Jeg prøvde imidlertid å se om jeg kunne få det til å fungere på en ny spalte, men det skjer ikke! Jeg vet ikke om det er noe jeg mangler eller ikke, da jeg har sett linjen som er lagt til i redigeringen av kolonnen med valget av konvertering 'av', '0-100' eller 'Karakter AF' i én kolonne som jeg hadde laget før.
Er det en "hvordan" du kan henvise meg til?
Takk
Em

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
8 år 1 måned siden #6185 by bert
Besvart av bert på emnet Ombygginger
Hei em,
For at de raske konverteringene skal fungere, må du velge den numeriske karakteren (generisk) og angi en maksimal poengsum. Det vil ikke fungere hvis du velger en annen karaktertype, jeg antar at det er problemet.
Ingen veiledning ennå! Dette er fordelene med beta-testing, men hvis du er i tvil, vennligst send oss ​​en linje (fra appen når det er mulig). Vi trenger tilbakemeldingen din for å finne ut hva som må forbedres, forklares og strømlinjeformes i den endelige utgivelsen hvis den ikke er tydelig nok.

hilsen

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.