Noen planleggertilpasninger mulig?

Mer
10 år 4 måneder siden #4131 by Paradox
Noen planleggertilpasninger mulig? ble opprettet av Paradox
Bare et par spørsmål om å tilpasse planleggeren min:

1. Jeg har en 5-dagers roterende tidsplan, og jeg vil gjerne at dagnummeret (dag 1,2,3,4,5...) vises på planleggeren min - jobber i full størrelsesmodus. Bare en notasjon eller noe på hver dag i planleggeren min for å fortelle meg hvilken dag i syklusen det er i stedet for bare farger på kalenderen min. Er det mulig?

2. Jeg har rutiner, notater og stedsendringer for bestemte ukedager (f.eks. når vi har datalab tilgjengelig, rutine for bibliotek osv.) som jeg vil ha festet til den perioden den dagen i syklus (f.eks. jeg har et bibliotek for deler av språket hver dag 5 og vil at det skal noteres automatisk i planleggeren min på dag 5; jeg vil at morgenrutinen min festes til den første blokken av hver dag osv.) og ikke trenger å gjør det manuelt.

3. På samme måte har jeg friminuttene og pliktene mine i timeplanen som perioder og vil gjerne ha en gjentakende lapp knyttet til alle pliktene mine. Mulig?

Stor app!

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
10 år 4 måneder siden #4139 by bert
Besvart av bert på emnet Noen planleggertilpasninger mulig?
Hei Paradox,
1. Det er ikke mulig ennå. Vi har dette alternativet i "kompakt - modus" der det vil erstatte ukedagene med tall, men da vil du ikke ha en planlegger...
Jeg la merke til forespørselen din. Jeg skal se hva vi kan gjøre med det i neste oppdatering

2. Kanskje dette vil hjelpe. Du kan legge til dette som en "Steds"-tekst. Hver periode i planleggeren din har en klasse og en plassering. Plasseringen kan inneholde hvilken som helst informasjon, og den vil vises i tidsplanen (ikke i planleggeren ennå) ved siden av hver.
For å sette inn denne plasseringen automatisk, bør du redigere dagene i en syklus og gjøre "Automatisk kopi" på nytt for å gjenskape denne endringen...

3. Jeg tror den forrige løsningen vil fungere.

Vi vil imidlertid legge til flere alternativer i planleggings- og periodekonfigurasjonen. Arbeid pågår
Følgende bruker(e) sa takk: Paradox

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.