Planlegg tidslinjer

Mer
10 år 4 måneder siden #4137 by Louis
Planlegg tidslinjer ble opprettet av Louis
Hei der,

Jeg lastet ned denne appen for en tid siden og forbereder meg på å bruke den i det nye skoleåret som begynner januar 2014 (avansert planlegging mye?). Det ser veldig robust ut og noe av det andre apps Jeg har sett på mangel på visse funksjoner som jeg liker.

En ting med timeplanen er måten den er satt opp. Vi jobber med en 2 ukers gjentatt syklus, noe som er greit. Jeg setter tidslinjene for start- og sluttid for hver undervisningsperiode, samt pauser (friminutt og lunsj). Problemet jeg har er at start- og sluttid for hver periode og friminutt og lunsj på man, ons-fre er de samme, men tirsdag er annerledes, og jeg kan ikke reflektere dette med tidslinjene. Spesielt liker jeg å sette grå streker i friminutt og lunsj for å indikere at det er undervisningsfrie tider, men selv om jeg setter riktige tider for periodene på tirsdag, så ser det fortsatt rart ut med overlegget. er det en måte å omgå dette, for å tilpasse tidslinjer for bestemte dager?

en annen, mindre ting - øverst i hver uke står det timeplan 1, timeplan 2. er det mulig å endre dette til uke A, uke B?

Takk! :)

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
10 år 4 måneder siden #4140 by bert
Besvart av bert på emnet Planlegg tidslinjer
Hei Louis,
I den nåværende versjonen er tidslinjene delt for alle ukedagene, jeg er ikke sikker på om vi vil kunne legge til dette alternativet i nær fremtid. Men notert.
Regn med Uke A - B-alternativet i vår neste oppdatering, du er ikke den første som ber om dette.

Vennlig hilsen

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.