Leksjonsplanlegging og tildeling av periode

Flere
10 år 3 måneder siden #4158 by MusikklærerMcGorry
Leksjonsplanlegging og tildeling av periode ble opprettet av MusikklærerMcGorry
Hei. Elsker appen. Jeg er imidlertid forvirret over å bruke den til å skrive timeplanene mine og spore dem etter klasse. Jeg er musikklærer og trenger å spore leksjoner for hver klasse i flere klassetrinn. Jeg gikk til dagboksiden, men det står "ingen periode tildelt", så jeg er redd hvis jeg skriver på den siden, vil det ikke knytte det til klassen min. Jeg så på merknader også, men det virker mer for notater. Kan jeg også kjøre en daglig rapport for å se leksjonene mine for dagen i full oversikt? Og kan jeg kjøre en PDF av mine daglige leksjoner for å dele med lærerstudenten min? Takk.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
10 år 3 måneder siden #4161 by bert
Velkommen MusicTeacherMcGorry, her noen tips som bør hjelpe.

Dagboken i en klasse, er unik for hver klasse. Dette betyr i utgangspunktet at uansett hva du skriver i hver dagbok, vil det forbli i den klassen, selv om "ingen periode er tildelt", vil ingenting gå tapt.

Du kan for eksempel bestemme deg for å skrive ned planene dine i hver klasses dagbok, og du trenger ikke noe ekstra konfigurasjon.

Nå, for menstruasjonssaken.
Dette er bare nødvendig hvis du vil at iDoceo skal vite det når timene dine er planlagt.
Dette vil tillate deg å:
- Vis en hel uke i planleggeren med alle de planlagte timene i den
- Se alle dagbøkene for en gitt uke på en enkelt skjerm. Du kan redigere og legge til data i den som om du var i dagboken.
– Fokuser på en enkelt dag, med alle timene dine
- Skriv inn ferien din



Så kort sagt:
- skriv gjerne i dagboka.
- Konfigurer tidsplanen og kalenderen din, hvis du vil unngå meldingen "ingen periode tildelt" og hvis du vil jobbe med planleggeren.
- Uansett hva du skriver i dagboken, vises i planleggeren når du konfigurerer den.

Her lenken som forklarer hvordan du konfigurerer tidsplanen og her. hvordan du replikerer den uken for skoleterminen din

Vennlig hilsen
Følgende bruker(e) sa takk: burkholderr

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.