uregelmessige klasser

Mer
10 år 2 måneder siden #4292 by moidave
uregelmessige klasser ble opprettet av moidave
Hallo,

Jeg vurderer Idoceo for planleggingen min, men har noen spørsmål: :)

I Japan, hvor jeg underviser i engelsk, er mange mandager helligdager. Siden hvert kurs skal inneholde 15 leksjoner, flyttes ofte mandagstimene mine rundt.

For eksempel var mandag 21. (4. mandagstimer i dette semesteret) en helligdag. Disse timene fant sted onsdag 23.

Er det mulig å

1. nummerer hver leksjon av et kurs i planleggeren (mandag 1. leksjon: 10. september, 2.: 17. september, 3.: 26. september...)

2. bestemme unntak fra undervisningsdagen fra sak til sak (for eksempel vil mandagstime nummer 4 erstatte torsdagstime nummer 5)

Tusen takk, :oppmuntre:

David Taquet

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
10 år 2 måneder siden #4315 by bert
Besvart av bert på emnet uregelmessige klasser
Hei David,

1. nummerer hver leksjon av et kurs i planleggeren (mandag 1. leksjon: 10. september, 2.: 17. september, 3.: 26. september...)

Dette er ikke mulig ennå. Du er ikke den første som spør om dette.

2. bestemme unntak fra undervisningsdagen fra sak til sak (for eksempel vil mandagstime nummer 4 erstatte torsdagstime nummer 5)

Jeg er redd dette heller ikke er mulig. Du kan gjøre det manuelt ved å erstatte den ene leksjonen med den andre, men jeg antar at du vil ha en spesifikk funksjon for dette...

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
10 år 2 måneder siden #4325 by moidave
Besvart av moidave på emnet uregelmessige klasser
Takk for svaret. Jeg antar at jeg venter på en fremtidig oppdatering for å se om det er mulig;-)

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.