Finnes det en masterkalender, ikke en per klasse?

Mer
10 år 1 måned siden #4438 by Engelsk lærer
Finnes det en masterkalender, ikke en per klasse? ble opprettet av Engelsk lærer
Denne appen er fantastisk, og jeg elsker å ta tak i den!

Er det en måte å legge inn møter/arrangementer etc i en masterkalender og bli minnet på dem - eller er alt alltid knyttet til en undervisningsgruppe?

Jeg vil også kunne planlegge for GRATIS perioder (dvs. jobber som må gjøres i tidslukene mellom timene), men når jeg trykker på disse periodene for å skrive inn litt tekst, gir det meg bare muligheten til å "legge til klasse".

Trenger jeg å lage en "falsk" klasse kalt "GRATIS"?

Takk

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
10 år 1 måned siden #4439 by bert
Hei engelsk_lærer,
I gjeldende versjon må alle merknader være knyttet til en undervisningsgruppe, men du kan bruke hendelsene som påminnelser. De vil vises i dagboken til alle klassene samtidig.
Flere detaljer om dette forklart her

I tillegg vil de små påminnelseslisten på hovedskjermen la deg legge til en varseldato. Når du har skrevet inn påminnelsesteksten, trykker du på den, og du vil se resten av alternativene for "Minn meg på en dag"

Når det gjelder gratisperioden, er jeg redd du må lage den falske klassen. Vi jobber med et bedre alternativ!

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
10 år 1 uke siden #4491 by normanremer
Besvart av normanremer på emnet Finnes det en masterkalender, ikke en per klasse?