legge inn leksjonsnotater i planleggeren

Mer
9 år 10 måneder siden #4559 by Caroline
legge inn leksjonsnotater i planleggeren ble opprettet av Caroline
Jeg prøver å skrive timeplanene mine, men for en klasse ser jeg de to ganger på samme dag. Programmet setter automatisk inn leksjonen jeg skrev for den tidligere perioden i den påfølgende perioden som jeg ikke ønsker. Det vil ikke tillate meg å redigere innholdet. Hva burde jeg gjøre?

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
9 år 10 måneder siden #4560 by bert
Besvart av bert på emnet legge inn leksjonsnotater i planleggeren
Hei Caroline,
I gjeldende versjon 3.0 lar den deg bare skrive leksjoner én gang for en klasse og dag.
Vår neste oppdatering er nesten klar, vår versjon 3.1 ( her detaljene ) og du vil kunne sette inn så mange leksjoner du trenger på samme dag

hilsen

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
9 år 10 måneder siden #4561 by Caroline
Besvart av Caroline på emnet legge inn leksjonsnotater i planleggeren
Takk for umiddelbar svar. Jeg trodde det bare var jeg som var dum. Vil det være vanskelig å oppdatere appen?

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
9 år 10 måneder siden #4562 by bert
Besvart av bert på emnet legge inn leksjonsnotater i planleggeren
Ikke i det hele tatt, akkurat som alle andre oppdateringer. Du vil se en ny versjon tilgjengelig i App Store-app > Oppdateringer om noen dager, og når du klikker på "Oppdater"-knappen, vil den nye iDoceo-versjonen bli installert og dine nåværende data vil være der.

Det er alltid en god idé å ta backup før du gjør noen oppdatering:
trykk på Backup-knappen på linjalen og vent til meldingen "Sikkerhetskopiering fullført" vises.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
9 år 10 måneder siden #4632 by Wendy
Besvart av Wendy på emnet legge inn leksjonsnotater i planleggeren
Jeg har det samme problemet, men å ha bare en første utgave iPad vil ikke være i stand til å oppdatere.
Er det noe alternativ? iPad levert av jobben, så oppgradering er ikke et alternativ!

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
9 år 10 måneder siden - 9 år 10 måneder siden #4633 by bert
Besvart av bert på emnet legge inn leksjonsnotater i planleggeren
Jeg er redd ikke Wendy.
Vi har allerede slitt med å gjøre iDoceo 3.0 kompatibel med iPad 1 og støtte iOS5 langt lenger enn noen andre.

Den originale iPaden har halvparten av minnet til andre enheter (f.eks. iPad 2), og vi møtte alvorlige begrensninger da vi utviklet iDoceo 3.

Siden Apple skal presentere iOS8 denne høsten og vi opplevde noen kompatibilitetsproblemer med iOS7, for ikke å snakke om det nye utseendet, ble vi tvunget til å gå videre til iOS7.
Sist redigert: 9 år 10 måneder siden av bert. Årsak: noen tilleggsdetaljer

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.