Syklus og ukekombinasjon

Mer
11 år 5 måneder siden #4774 by kmdries
Syklus og ukekombinasjon ble opprettet av kmdries
Hei,

Jeg er musikklærer og har timeplaner som beveger seg på forskjellige måter. Mine K-3-klasser roterer på en seks-dagers syklus fordi det er seks deler av hver klasse. Jeg hadde ingen problemer med å legge dem inn i kalenderen og få den til å kopiere de neste ukene. Problemet oppstår når jeg prøver å legge inn klassene mine i 4. klasse. Vi har bare 5 seksjoner av 4. klasse, så de er på en standard fem-dagers ukeplan. Når jeg prøver å legge til 4. klasse-klassene mine og kopiere dem for de neste ukene, kansellerer det syklusplanen som jeg tidligere opprettet. Er det en måte å få min syklusplan og stasjonær ukeplan sammen?
Mer
11 år 5 måneder siden - 11 år 5 måneder siden #4775 by bert
Besvart av bert på emnet Syklus og ukekombinasjon
Hei kmdries,
Jeg er redd vi ikke kan gjøre det ennå. Det er noe vi har i våre gjøremål, men jeg er fortsatt ikke sikker på hvordan vi skal håndtere den konfigurasjonen. Jeg får se hva vi kan gjøre i vår neste store oppdatering, det vil ta litt tid.

Du bør konfigurere seks-dagers syklusen i kalenderen som igjen vil vises i planleggeren og bruke dagboken i hver klasse for den mer konvensjonelle fem-dagers timeplanen.

Innstillingen vist nedenfor vil avgjøre om klassens dagbok avhenger av kalenderen eller ikke. For dine K-3-klasser, sett 'Ukekonfigurasjon avhenger av kalender' og for resten bør du bruke 'Enkel ukekonfigurasjon'

Jeg håper dette hjelper!

Vedlegg:
Sist redigert: 11 år 5 måneder siden av bert.
Mer
11 år 5 måneder siden #4776 by kmdries
Besvart av kmdries på emnet Syklus og ukekombinasjon
Ok, jeg skal prøve det for nå. Takk for hurtig respons!