deleklasser

Flere
9 år 6 måneder siden #5000 by David Barrow
deleklasser ble opprettet av David Barrow
Jeg ønsker å dele klasser/klasseinformasjon med andre lærere slik at vi alle kan oppdatere informasjon om samme klasse og for at alle andre skal se endringene som er gjort.

Hvis jeg deler en klasse med andre lærere og de oppdaterer/endrer/redigerer informasjon, vil jeg da kunne se endringene de gjorde når jeg åpner klassen på kontoen min?

Er det en måte å dele klasser slik at de er på en sky, slik at når noen andre gjør en endring i klassen, kan vi alle se oppdateringene?

Er det en måte å gjøre dette på?

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
9 år 6 måneder siden #5005 by bert
Besvart av bert på emnet deleklasser
Hei david
På grunn av sikkerhets- og personvernårsaker, holdes all informasjon i iDoceo lokalt på hver enhet, og det er ingen skysynkronisering, eksterne servere eller kontoer å logge på. Det er et offline system.

Du kan imidlertid dele dataene dine med andre iDoceo-brukere ved å lage en mal, men den vil ikke synkroniseres automatisk.
Denne malen kan inkludere studenter, karakterer, kolonner, sitteplaner, ressurser og konfigurasjoner.
Fra karakterbokvisningen trykker du på Eksporter > Del og velger her informasjonen du vil inkludere.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.