Timeplanen er borte!

Mer
9 år 7 måneder siden #5028 by Coyne
Timeplanen er borte! ble opprettet av Coyne
Jeg har nettopp byttet fra årets kalender til fjorårets kalender, i håp om å sjekke noe jeg gjorde med en klasse i fjor. Da jeg byttet tilbake til årets kalender, var alt borte! Det eneste jeg har igjen er klasselistene og karakterboken, men timeplanen og planleggeren, inkludert alle planene fra dette året jeg har skrevet inn, er fullstendig slettet. Jeg prøvde Angre-knappen nederst på kalendersiden, men det ble akkurat kvitt min 6-dagers syklus med helligdager som jeg la inn, så vet at jeg må legge den inn igjen også. Er det mulig å få tilbake denne informasjonen? En redo-knapp? Jeg elsker appen, men dette er veldig frustrerende!

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
9 år 7 måneder siden #5031 by bert
Besvart av bert på emnet Timeplanen er borte!
Hei Coyne,
Planene dine er trygge.
Selv om kalenderen er slettet, er alle dataene dine fortsatt der.
Du kan åpne en bestemt klasse, dens dagbok -rødt bånd med en 1- og du vil se alle dataene dine.
Hvis du konfigurerer kalenderen for fjoråret, vil planleggeren vise den informasjonen tilbake.
Følgende bruker(e) sa takk: Coyne

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
9 år 7 måneder siden #5032 by Coyne
Besvart av Coyne på emnet Timeplanen er borte!
Takk Bert,
Er det uansett å få timeplanen min tilbake? Jeg ser 12 forskjellige seksjoner av klasser over en 6-dagers syklus, som var mye å legge inn, fargekode osv... Jeg ville hate å måtte gjøre om alt.

I fremtiden, hvis jeg trenger å se noe fra et tidligere år, hvordan unngår jeg å gjøre de samme feilene der alt forsvinner?

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
9 år 7 måneder siden #5033 by bert
Besvart av bert på emnet Timeplanen er borte!
Hvis du har en nylig sikkerhetskopi, kan du gjenopprette den: Trykk på Alternativer (på linjalen) > Dropbox > Gjenopprett sikkerhetskopi.

Vi har forbedret denne kalenderen i vår kommende versjon 3.1.1 slik at du ikke kan trykke på Angre uten bekreftelse, og vi vil fortsette å jobbe med den i neste.

Hvis du ønsker å fokusere på en bestemt uke, vil planleggeren og timeplanen vise hvilken som helst dato du ber om, fra hvilket som helst år.
Følgende bruker(e) sa takk: Coyne

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.