flytte tidsplan

Mer
9 år 5 måneder siden #5151 by megella
flytte tidsplan ble opprettet av megella
Jeg brukte idoceo i fjor (elsker det) Jeg har importert planene mine fra i fjor og satt opp kalender etc for dette og har brukt i 8 uker. Vi har hatt 1 uke halv termin etter 2 ukers roterende timeplan. Jeg har nettopp lagt merke til at timeplanen jeg satte ikke hoppet over ferien, men slettet ferieuken i stedet (jeg må ha satt den feil) Problem: Jeg har nå feil syklus. Jeg skulle begynne i uke A, men nå begynne i uke B, problem: Jeg har allerede planlagt arbeid osv. og vil ikke miste det fra planleggeren min.

Hvordan hopper jeg hele kalenderen frem 1 uke enkelt for å få alle leksjonene i riktig rekkefølge (jeg kan støte innholdet etterpå.)

Er det det jeg burde gjøre?

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
9 år 5 måneder siden #5152 by bert
Besvart av bert på emnet flytte tidsplan
Hei megella,
Du bør først ta en rask sikkerhetskopi fra hovedskjermens linjal, for sikkerhets skyld.
Kalenderen kan hoppes frem, her er fremgangsmåten:
- Trykk på Kalender (på linjalen)
- Trykk og hold på den bestemte datoen du ønsker å hoppe fremover.
- Gjenta til syklusene er i orden.

Hovedproblemet med å bumpe disse dagene i kalenderen er at det planlagte arbeidet -hvis noen- ikke vil gå videre, de vil forbli på de opprinnelige datoene.
Hvis det er ditt tilfelle, og hvis du ikke har noe ubeleilig, send meg en nylig sikkerhetskopi med de spesielle datoene du ønsker å flytte videre, så skal jeg se om vi kan gjøre det på vår side.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.