Tidsplan/planleggerperioder

Flere
9 år 4 måneder siden #5209 by merkelig
iDoceo 3.5 ble opprettet av merkelig
Bert denne appen er en spill- og livsforandrer!
Jeg er imponert over all tanken som har gått inn i denne appen! Det er så deilig å ha noe som virkelig fungerer!! :woohoo:

Jeg er enig i innlegget til Pat. Jeg liker at det er opptil 20 perioder, men det blir forvirrende når du skal planlegge pauser, lunsj etc. tider med periodebetegnelse. Tidsrammene ser ikke ut til å stemme overens fra tidsplanen og planleggervisningene.

Jeg har akkurat begynt å bruke IDOCEO og gjør muligens noe feil.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
9 år 4 måneder siden #5210 by merkelig
Besvart av merkelig på emnet iDoceo 3.5
Er det en mulighet for å legge til bumping/moving-klasser, ikke bare bumping-timer?

Eksempel: Hvis du har en time planlagt på en bestemt dag og du ikke kommer til timen/arbeidet på grunn av tom tid eller ferie, og du må flytte den til en annen dag.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
9 år 4 måneder siden #5217 by bert
Besvart av bert på emnet iDoceo 3.5
Takk merkelig,

Timeplanen vil vise klassene dine basert på start-/sluttidspunktene og den tildelte perioden det er ikke tatt hensyn til.
Planleggeren (dag- og ukevisninger) vil kun ta hensyn til periodenummeret, og start-/sluttidspunktene vil ikke endre rekkefølgen på disse radene.

I denne versjonen la vi til muligheten for å endre punktumnavnet for å unngå litt forvirring.
Fra Innstillinger (på linjalen) > Planlegger vil du kunne endre 'Periode 4' til noe mer meningsfullt for deg som 'Lunsj'.
Hvis du ikke trenger at lunsjen skal vises i planleggeren, bør du tildele et tomt periodenummer (f.eks. periode 19 eller 20)

Jeg håper dette hjelper!

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
9 år 4 måneder siden #5218 by bert
Besvart av bert på emnet iDoceo 3.5
Angående bumping/flytting av en klasse. Det kan ikke gjøres ennå, men her er en løsning som kan fungere for deg.

Fra planleggeren eller tidsplanvisningen kan du trykk og hold og Legg til på et tomt spor og legg til en klasse. Du må da støte på leksjonen fra dagen før, men dette burde gjøre det!

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
9 år 4 måneder siden #5223 by merkelig
Besvart av merkelig på emnet iDoceo 3.5
Takk, jeg skal sjekke det ut.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.