Planlegger og perioder

Mer
9 år 2 måneder siden #5374 by Scvales
Planlegger og perioder gjør meg gal! ble opprettet av Scvales
Min timeplan er planlagt, med påmeldingstid, 2 perioder, pausetid, 1 periode, lunsjtid, 2 perioder. Når jeg legger til notat i klassens dagbok, kaller planleggeren dem feil navn. Det spiller ingen rolle hvor mange perioder jeg har aktive eller hva de heter... Min siste periode på dagen heter periode 1?!

Jeg elsker denne appen, men kan ikke finne ut hvordan jeg bruker begge arbeidsmodusene sammen. Jeg kan gi bilder hvis du ikke forstår hva som skjer? Takk hvis du kan hjelpe!

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
9 år 2 måneder siden #5375 by bert
Besvart av bert på emnet Planlegger og perioder gjør meg gal!
Hei Scvales,
Perioden tilordnes når du konfigurerer tidsplanen.
Hvis du åpner en bestemt uke, trykk og hold på en klasse > Rediger . Du vil se den du har konfigurert.
Timeplanen vil ta hensyn til start-/sluttidene for alle klassene dine, men ikke den tildelte perioden, og planleggeren vil ta hensyn til perioden, men ikke start-/sluttidene. Jeg antar at forvirringen er rundt dette.
Rekkefølgen på periodene dine som vist i planleggeren vil alltid være den samme, uansett hvordan du konfigurerer start-/sluttidene. Den faktiske bestillingen vises i Innstillinger / Planlegger. Som standard går det fra periode 1 til 20, men jeg antar at du har endret navnene til noe mer meningsfylt.
Hvis du fortsatt ikke kan ordne det, gi meg beskjed.

hilsen

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
9 år 2 måneder siden #5377 by Scvales
Besvart av Scvales på emnet Planlegger og perioder gjør meg gal!
Takk, ordnet det litt. Wow, det virker som det merkeligste! Jeg konfigurerte timeplanen i enkel arbeidsmodus, og det gir deg ikke muligheten. Når jeg nå bytter til den andre arbeidsmodusen og redigerer dem, sletter det noen ganger bare tilfeldige perioder fra timeplanen min. Dette er veldig irriterende! Jeg trodde jeg hadde sortert det ved å bruke metoden ovenfor, men når du bytter tilbake, blir de standard tilbake ...

Takk for at du prøver å hjelpe

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
9 år 2 måneder siden #5378 by Scvales
Besvart av Scvales på emnet Planlegger og perioder gjør meg gal!
Ja, dette fungerer bare ikke... Jeg har prøvd mange ganger, og når jeg endrer hva en periode skal kalles, trykker jeg lagre og det sletter perioden nedenfor. Hvorfor kan du ikke bare navngi periodene i enkel modus?!

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
9 år 2 måneder siden - 9 år 2 måneder siden #5379 by bert
Besvart av bert på emnet Planlegger og perioder gjør meg gal!
Du kan ikke fortsette å endre fra 'kompakt' til 'full størrelse'-modus siden de er helt forskjellige systemer, jeg er ikke sikker på om du refererer til det.

Hvis du trenger planleggeren, må du holde deg i fullstørrelsesmodus.
På den annen side, hvis du tildeler samme periode til to forskjellige klasser, vil den ene erstatte den andre. Du kan kun ha én periode per klasse
Sist redigert: 9 år 2 måneder siden av bert.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
9 år 2 måneder siden #5380 by Scvales
Besvart av Scvales på emnet Planlegger og perioder gjør meg gal!
Visste ikke at du ikke kunne fortsette å forandre deg! Jeg fant også ut om erstatningsperioden. Takk igjen. Jeg tror jeg holder det i enkel modus for nå!

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.