- Takk for at dere fikk: 0
Tidsplanen ser bra ut: planlegger flyttet lunsj!?
- MsADoran
-
Tema
Mindre
Mer
9 år 7 måneder siden #5734
by MsADoran
Tidsplanen ser bra ut: planlegger flyttet lunsj!? ble opprettet av MsADoran
Timeplanen ser perfekt ut, og reflekterer lunsj til forskjellige tider avhengig av hvilken klasse jeg underviser før lunsj. Planlegger har imidlertid flyttet lunsj til slutten av dagen: hvordan legger jeg den tilbake? Tusen takk for at du leste
- bert
-
Mindre
Mer
- Takk for at dere fikk: 749
9 år 7 måneder siden #5736
by bert
Besvart av bert på emnet Tidsplanen ser bra ut: planlegger flyttet lunsj!?
Hei MsADoran,
Tidsplanen tar hensyn til start/slutt av hver blokk mens planleggeren tar hensyn til periodenummer. Du kan tenke på den perioden som "rad i planleggeren".
Lunsjene dine er tilordnet periode 11 (KS3-lunsj i planleggeren) og det er derfor den vises på slutten. Jeg tipper du la dem til etterpå.
Du bør redigere timeplanen (trykk og hold på en blokk > rediger) og endre perioden for å tillate lunsj og pauser i mellom.
Tidsplanen tar hensyn til start/slutt av hver blokk mens planleggeren tar hensyn til periodenummer. Du kan tenke på den perioden som "rad i planleggeren".
Lunsjene dine er tilordnet periode 11 (KS3-lunsj i planleggeren) og det er derfor den vises på slutten. Jeg tipper du la dem til etterpå.
Du bør redigere timeplanen (trykk og hold på en blokk > rediger) og endre perioden for å tillate lunsj og pauser i mellom.