- Takk for at dere fikk: 0
Skrive ut dagsplaner - Teksten kuttes når den er for lang
- PMusikk
-
Tema
Mindre
Mer
9 år 4 måneder siden #5787
by PMusikk
Skrive ut dagsplaner - Teksten kuttes når den er for lang ble opprettet av PMusikk
Jeg vil gjerne kunne skrive ut en papirkopi av dagsplanene mine (med alle detaljene om dagen).
Er det en måte å skrive ut på flere sider, endre retning eller på annen måte endre .pdf-filen som er opprettet slik at alt forblir der?
Er det en måte å skrive ut på flere sider, endre retning eller på annen måte endre .pdf-filen som er opprettet slik at alt forblir der?
- bert
-
Mindre
Mer
- Takk for at dere fikk: 749
9 år 4 måneder siden #5788
by bert
Besvart av bert på emnet Skrive ut dagsplaner - Teksten kuttes når den er for lang
Følgende bruker(e) sa takk: PMusikk
- PMusikk
-
Tema
Mindre
Mer
- Takk for at dere fikk: 0
9 år 4 måneder siden - 9 år 4 måneder siden #5789
by PMusikk
Besvart av PMusikk på emnet Skrive ut dagsplaner - Teksten kuttes når den er for lang
Takk for raskt svar!
Dette ga meg flere alternativer. Ideelt sett kan den valgfri skrive ut i stående retning, og den vil automatisk tilpasse boksen til teksten. Jeg så et annet innlegg som sa at noe av dette er i arbeid, så jeg vil fortsette å jobbe rundt.
Dette ga meg flere alternativer. Ideelt sett kan den valgfri skrive ut i stående retning, og den vil automatisk tilpasse boksen til teksten. Jeg så et annet innlegg som sa at noe av dette er i arbeid, så jeg vil fortsette å jobbe rundt.

Sist redigert: 9 år 4 måneder siden av PMusikk. Årsak: skrivefeil