Tidsplan/planleggerproblem

Mer
8 år 5 måneder siden #5995 by Hansen
Tidsplan/planleggerproblem ble opprettet av Hansen
Hei,

Jeg har bare litt problemer i både kompakt og full modus med at appen av en eller annen grunn ikke lar meg se etter klokken 1 i timeplanen min.

For eksempel importerte jeg timeplanen min til planleggeren, og alt var bra før jeg forlot appen i en time eller så, kom tilbake for å planlegge mer og nå lar den meg ikke se forbi mattetimen min kl. 1.
Vil ikke la meg zoome ut heller.
Jeg elsker appen så mye, men jeg vet ikke hvorfor den fortsetter å gjøre dette :(

Hjelpe behage :)
Vedlegg:

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
8 år 5 måneder siden #5996 by Hansen
Besvart av Hansen på emnet Tidsplan/planleggerproblem
Ok, så jeg skjønte det ved å øke antall perioder som kan sees, men nå har jeg lagt merke til at de alle er rotete rundt... Som om alle lunsj-"perioder" skal være på én rad fordi det alltid er kl. samme tid.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
8 år 5 måneder siden #5997 by Hansen
Besvart av Hansen på emnet Tidsplan/planleggerproblem
Ikke bry deg... Fikset det

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
8 år 5 måneder siden #5998 by bert
Besvart av bert på emnet Tidsplan/planleggerproblem
Hei Hansen,
Jeg vet at du fikset det, og at du sannsynligvis har skjønt dette allerede, men i tilfelle ... la meg påpeke et par ting som kan hjelpe:

- Tidsplanen vil kun ta hensyn til start-/sluttidene for hver tidsblokk (perioden vil ikke påvirke plasseringen på skjermen)

– Tidslinjene på timeplanen er ansvarlige for antall tidsblokker du ser på skjermen. Trykk på knappen med tre prikker (øverst i høyre hjørne) for å legge til minst en tidslinje etter siste leksjon.

- Planleggeren på den annen side tar kun hensyn til perioden som er tildelt hver tidsblokk (start-/sluttid vil ikke påvirke raden den vises på). Periodenummer er lik rad i planleggeren.
Hvis du trykker på knappen med tre prikker (øverst i høyre hjørne) vil du kunne endre navn på disse periodene eller skjule noen av dem.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.