Tilpasning av tidsplan/planlegger for primær timeplan

Flere
7 år 9 måneder siden #6311 by Fru W
Er det en måte å tilpasse timeplanen og planleggeren for å imøtekomme timeplanen for primærklassen? Jeg har bare én klasse og underviser i fag, så jeg vil gjerne legge til fag i stedet for klasser i planleggeren.
Følgende bruker(e) sa takk: Nardley

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
7 år 9 måneder siden #6312 by bert
Du bør bruke stedsteksten i timeplanen for å spesifisere emnet. Dette stedet/emnet vil også vises i planleggeren.





Det andre alternativet ville innebære å replikere enkeltklassen din, en for hvert emne. Dette er bare nyttig hvis din største bekymring er planleggeren, men du vil da ha problemer med å lage omfattende karakterbokrapporter siden data er delt inn i forskjellige klasser.
Vedlegg:
Følgende bruker(e) sa takk: Fru W, Nardley

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
7 år 9 måneder siden #6313 by Fru W
Takk Bert! Jeg skal prøve det. Ha en fin helg!

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
4 år 9 måneder siden #8132 by Nardley
Hei, jeg prøver å bestemme meg for om jeg skal replikere klasser eller bruke flere faner. Du nevnte at replikering av klasser ville gjøre det vanskelig å lage omfattende karakterbokrapporter. Er dette fortsatt tilfelle i 2019?
Takk for oppdateringen.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
4 år 9 måneder siden - 4 år 9 måneder siden #8133 by bert
Hei Nardley,
I den gjeldende versjonen av iDoceo kan du enkelt se flere emner for samme elev fra studentens personlige ark > Sammendragsvisning.
Det ville sett slik ut. Den nederste linjen lar deg bytte fra ett fag/klasse til et annet.



Når det gjelder rapporter, er de fortsatt fokusert på en enkelt klasse/emne per rapport, men du kan slå sammen til en enkelt klasse, kolonner fra andre fag/klasser. Dette vil tillate å lage en enkelt rapport med alle emner i ett.
Dette vil bare være nyttig hvis vi ikke snakker om mange spalter her.
Her er en kort video om hvordan du slår sammen data fra forskjellige klasser

Vedlegg:
Sist redigert: 4 år 9 måneder siden av bert.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
4 år 9 måneder siden #8134 by Nardley
Flott, så det høres ut som å sette opp "klasser" da fag vil fungere :-) Takk skal du ha.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
4 år 9 måneder siden #8138 by Nardley
Jeg er ferdig med å sette opp klassene mine og elsker at jeg kan gjennomgå elevenes fremgang i forskjellige klasser gjennom elevenes personlige ark/oppsummeringsvisning. Det ville vært kjempebra om dataene i sammendragsarkene kunne skrives ut!!!

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
4 år 9 måneder siden #8139 by bert
Hei Nardley,
Den kan skrives ut fra karakterbokvisningen > Eksporter > Elevrapport.
Pass på at du aktiverer alternativet 'karakterbokgraf'.
Som nevnt tidligere er dette fokusert på den nåværende klassen, men vi planlegger å forbedre dette i fremtiden

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.