Celler for å passe innholdet

Mer
7 år 10 måneder siden #6334 by Fjærer
Celler for å passe innholdet ble opprettet av Fjærer
Hi
Har akkurat begynt å bruke Idoceo og gledet seg masse. Er det en måte at jeg kan få radene mine over uken på planleggeren til å passe innholdet i cellen med den lengste teksten i den raden - for øyeblikket er alle cellene mine like store som den lengste cellen min på tvers av alle radene, så jeg har en stor lunsj og friminutt rad. Hvis jeg justerer størrelsen på en celle - endrer det alle cellene til den størrelsen. Jeg håper dette gir mening?
Skål

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
7 år 10 måneder siden #6335 by bert
Besvart av bert på emnet Celler for å passe innholdet
Hei Fethers,
Jeg er redd det ikke kan gjøres ennå, men kanskje det å skjule radene for lunsj og fordypninger vil hjelpe.
Mens du er på planleggeren, trykk på knappen med tre prikker (øverst til høyre) > Perioder vist i planleggeren > Øyeikon ved siden av friminutt og lunsj

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
7 år 7 måneder siden #6460 by Mom2LilMan
Besvart av Mom2LilMan på emnet Celler for å passe innholdet
Ahh! Dette løser problemet mitt med å skrive ut planleggeren. Jeg har bare 3 perioder om dagen, men planleggeren skrev ikke ut, så jeg kunne se alt skrevet i hver celle (bekjemper heller formålet med utskrift). Ved å vise bare de periodene jeg trenger, kunne alt i hver celle bli sett og skrevet ut. :) Takk!

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.