Kopiering av 2 ukers syklus går ikke glipp av ferier

Mer
7 år 9 måneder siden #6392 by AndyPaul
Jeg har en 2 ukers timeplan og ønsker å sette opp året. Jeg har gjort mine første 2 uker, kopierer dem på 2 ukers basis og limer deretter inn i løpet av året. Problemet er at ferien ser ut til å bli ignorert. For eksempel er de første 6 ukene greit, uke 1 deretter uke 2 x 3, så er det en ukes halvperiode, så du forventer at det fortsetter i uke 1, men det setter uke 2 inn. Det ser ut til at uke 1 har vært skrevet inn i ferietiden, men kan ikke sees da den er sperret ute. Hva gjør jeg galt? Jeg har hatt dette programmet i over 2 år og hvert år legger jeg inn hver uke individuelt. Jeg har overbevist avdelingen om å kjøpe denne appen for alle 6 lærerne, og jeg vil hjelpe alle med å sette opp på innsettingsdagen, det kommer ikke til å gå bra hvis jeg må få dem alle til å legge inn manuelt hver uke.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
7 år 8 måneder siden #6394 by bert
Hei Andy,
Hvis sekvensen av uker endres halv termin (eller på neste termin) trenger du bare å lime inn igjen med andre start-/sluttdatoer for å matche den nye sekvensen. Det er ikke nødvendig å legge inn hver uke manuelt.

hilsen

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.