Ingen ukedager er like

Mer
7 år 8 måneder siden #6406 by Fru Mattoon
Ingen ukedager er like ble opprettet av Fru Mattoon
Hei,
Jeg er veldig forvirret over hvordan jeg skal legge inn timeplanen min.
For noen klasser ser jeg hver gruppe to ganger i uken, en gang på formiddagen og en gang på formiddagen.
Noen av disse barna er i både AM- og PM-gruppen. Noen er bare i det ene eller det andre.

For andre klasser ser jeg dem bare en gang i uken.

Uken min kan se ut som listen nedenfor (jeg har ikke fått timeplanen min for 16-17 ennå), så som du kan forestille deg, vil jeg virkelig gjerne bruke iDoceo planboken min for å hjelpe meg å huske når hver leksjon begynner og slutter , fordi hver dag er annerledes. Jeg går til elevenes hovedklasserom, dør til dør.
Tirsdag:
Mrs Smiths am-PK klasse 8:40-9:10
Mr. Jones nivå 1 klasse 9:20-10:10
Mr. Jones nivå 2 klasse 10:15-11:05
(hver fjerde leksjon, kan jeg se Mr. Jones sine elever på en gang fra 9:20-10:15)
noen ganger frivakt 11:55-12:25
noen ganger lunsjtjeneste, på et annet tidspunkt tba
Fru Marks klasse 1:05-1:50
Herr Eksempels klasse 1:55-2:40

Onsdag:
Mrs. Yellows am-PK klasse 8:30-9:00
Mr. Reds klasse 9:00-9:30
Mrs. Blues klasse 9:45--10:25
Mrs. Smiths pm-PK-time: 12:35-1:05
Mrs. Yellows pm-PK klasse: 1:20-1:50
Ungdomsskole: 1:55-2:55

Torsdag:
Skolesamling: 8:45-ukjent
Mrs. Purples klasse 9:05-9:35 (hvis samlingen ikke varer lenge)
Mr. Teals klasse 9:40-10:10

...Etc.

Jeg vil gjerne bruke planleggerfunksjonene til iDoceo mer, men jeg kommer ikke forbi planforvirringen. På forhånd takk for hjelpen.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
7 år 8 måneder siden #6407 by bert
Besvart av bert på emnet Ingen ukedager er like
Hei MrsMattoon,
iDoceo lar deg lage en hvilken som helst sekvens av dager og uker med klassene, men hvis disse sekvensene aldri gjentas vil du ikke kunne konfigurere den automatisk med iDoceo.
Du finner detaljene om konfigurering av enkle uker forklart her
www.idoceo.net/index.php/en/planning-art...week-in-the-calendar
Det kan gjøres fra kalendervisningen eller direkte fra timeplanen. Du bør fokusere på å konfigurere de klassene som følger et dag/uke(r)/syklusmønster og deretter legge til de klassene som ikke gjør det manuelt. Hvis du fortsatt ikke kan ordne opp og det ikke passer dine behov, kan du be om refusjon her hos Apple
Følgende bruker(e) sa takk: Fru Mattoon

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
7 år 8 måneder siden #6409 by Fru Mattoon
Besvart av Fru Mattoon på emnet Ingen ukedager er like
Takk, Bert. Jeg brukte url-en du la ut, og noen til å hjelpe, og kunne få noen klasser inn i timeplanen min via Kalender-området.

I teorien skal hver mandag være den samme som neste mandag, og så videre. Men jeg hadde litt forvirring om hva jeg skulle skrive inn for "periode" fordi det ikke er noen forutsigbare perioder fra dag til dag. Jeg endte opp med å løse dette ved å lage 16 perioder, en for hver type klasse, plikt og vanlig møte som jeg møter i en vanlig uke. Jeg er ikke ferdig med å legge inn all informasjon, men jeg klarte å komme litt lenger i prosessen enn før. Jeg setter virkelig pris på hjelpen din!

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.