Kalenderutgave

Mer
4 år 10 måneder siden #8090 by Kerryjt
Kalenderutgave ble opprettet av Kerryjt
Hei folkens, jeg håper dere kan hjelpe.

Jeg har alt konfigurert for kalenderen min, og jeg kan se perioden min satt opp i kalenderen (Før skolen, periode 1, friminutt, periode 2, periode 3, lunsj, periode 4), men i planleggingsperioden har jeg også en annen blokk kalt "Etter skolen". Den vises også i tidslinjen min som 3:20 - 5:00. Den vises ikke i kalenderen min, og jeg må legge til møter i den. Hvordan kan jeg tvinge den til å vises? All hjelp vil bli satt stor pris på. :)

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
4 år 10 måneder siden #8091 by bert
Besvart av bert på emnet Kalenderutgave
Hei Kerryjt,
Fra planleggervisningen (hovedskjermen > planlegger på topplinjen) > Tre prikker øverst til høyre > Perioder vist i planleggeren.
Bare øk dette tallet og du vil sannsynligvis se AfterSchool-blokken du mangler.
Følgende bruker(e) sa takk: Kerryjt

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
4 år 10 måneder siden #8092 by Kerryjt
Besvart av Kerryjt på emnet Kalenderutgave
Hei Bert,

Takk for tilbakemeldingen. Dette løser dessverre ikke problemet. Av en eller annen grunn kan jeg øke den til maksimalt 20 perioder per dag, se annenhver blokk, slå dem av og på (skjul dem) og den åttende perioden (Etterskolen) vises ikke i kalenderen. Det vises i planleggings- og tidsplanvisningene, men ikke i kalenderen. Noen andre forslag?

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
4 år 10 måneder siden #8093 by bert
Besvart av bert på emnet Kalenderutgave
Kan du sende meg et par skjermbilder? Hvis du refererer til iOS-kalenderen, vises ikke tidsplanen og planleggeren der. Data forblir i iDoceo

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
4 år 10 måneder siden #8097 by Kerryjt
Besvart av Kerryjt på emnet Kalenderutgave
Hei Bert,

Nei ikke iOS-kalenderen. Kalenderen i iDoceo.

Forhåpentligvis gjør disse skjermbildene problemet klarere. Som sagt kan jeg få en hvilken som helst annen periode til å vises i kalendervisningen, men jeg kan ikke få den 8. perioden (merket Etter skoletid) til å vises for meg. Når det er sagt, ser det nå ut til at det vises i planleggeren og tidsplanen etter en manuell kopiering og lim inn på mine vegne.




Vedlegg:

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
4 år 10 måneder siden #8101 by Kerryjt
Besvart av Kerryjt på emnet Kalenderutgave
Og denne med samme dato, for å vise at den ikke vises på noen dato.
Vedlegg:

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
4 år 10 måneder siden #8102 by bert
Besvart av bert på emnet Kalenderutgave
Takk for skjermbildene.
Begge skjermene skal vise nøyaktig samme informasjon, kilden er nøyaktig den samme.
Kan du åpne kalendervisningen, trykke på 30. mai og velge den tilsynelatende tomme raden etter Yr 5 musikk for å bekrefte at ingenting faktisk er der?.
Hvis du har en sjanse, send meg et skjermbilde fra iDoceos hovedskjerm > Innstillinger > Planlegger-alternativet for å se om noen perioder er skjult

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
4 år 10 måneder siden #8103 by Kerryjt
Besvart av Kerryjt på emnet Kalenderutgave
Hei Bert,

Skjermbildet rett over svaret ditt viser nøyaktig hva du har bedt om. 30. mai og den viser blank etter Yr 5-klassen.

Jeg legger den ved her igjen slik at du kan se den.
Vedlegg:

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
4 år 10 måneder siden #8104 by Kerryjt
Besvart av Kerryjt på emnet Kalenderutgave
Dette er skjermbildet av planleggervisningen du har bedt om. Du kan se at "Etterskolen"-perioden er synlig her, men den vises ikke i kalenderen i det hele tatt, på noen dag.
Vedlegg:

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
4 år 10 måneder siden #8106 by bert
Besvart av bert på emnet Kalenderutgave
Øk dette alternativet "Perioder vist i planleggeren" til 10 og prøv kalendervisningen på nytt.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.