Fargekoding planlegger perioder

Mer
7 måneder 2 uker siden #31124 by Rsbate
Fargekoding planlegger perioder ble opprettet av Rsbate
Jeg vet at du kan fargekode klasser på timeplanen og planleggeren, men jeg lurte på om det er en måte å endre fargen på bakgrunnen for hver planleggerperiode? Jeg håpet å bruke dette som en måte å holde på med min egen planlegging, f.eks. en annen farge for leksjoner der jeg trenger å samle i bøker, en annen farge der jeg fortsatt har litt forberedelse til den leksjonen, osv.

Er denne funksjonen tilgjengelig? Eller er dette noe som kan gjøres?

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
7 måneder 3 dager siden #31139 by bert
Besvart av bert på emnet Fargekoding planlegger perioder
Hei Rsbate, beklager forsinkelsen.
Jeg er redd det ikke er mulig i den nåværende versjonen, men notert. Jeg skal se hva jeg kan gjøre.
Hvis du savner noe annet, gi meg beskjed.
En e-post fra appens hjelp > støtte og forslag er litt lettere for meg å spore

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
6 måneder 3 uker siden - 6 måneder 3 uker siden #31142 by brettm
Besvart av brettm på emnet Fargekoding planlegger perioder
Hvis det hjelper – måten jeg sporer hvor jeg er med planlegging av timen er å bruke ikoner.

Så i hver leksjon har jeg ikoner som representerer forskjellige handlinger for meg: Utskrift = P, Handling = A (få ressurser eller snakk med en annen spesiallærer), Kryss av = kommentert leksjon med læring etter undervisning. Se bilde 1 fra en leksjon i Planner-visningen:
 

Dette lar meg deretter se, med et øyeblikk, hva jeg må gjøre eller ha gjort i Planner-visningen. (Se bilde 2 i vedlegg: Jeg ville vanligvis fjernet dem når jeg har utført dem, men har lagt dem igjen her slik at du kan se hvordan de ser ut!)
 
Håper det hjelper mens Bert gjør magien sin!
Vedlegg:
Sist redigert: 6 måneder 3 uker siden av brettm. Årsak: Justering av bilder for å sette dem i linje.
Følgende bruker(e) sa takk: bert

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.