- Takk for at dere fikk: 0
Ser du en rubrikkkolonneoverskrift i stedet for poeng?
- JulieG
- Tema
Mindre
Mer
7 år 3 måneder siden #7126
by JulieG
Ser du en rubrikkkolonneoverskrift i stedet for poeng? ble opprettet av JulieG
Hei Bert,
Når jeg bruker en rubrikk, i karakterboken, ser jeg antall poeng gitt for hver kolonne. Er det mulig å se overskriften til hver kolonne i stedet? Jeg ga poeng til hver kolonne, men det er subjektivt, og jeg vil heller se hvilke bånd elever er i i stedet for poeng, for eksempel 6b, 6a, 5+ eller 4-, osv.
Takk
Julie
Når jeg bruker en rubrikk, i karakterboken, ser jeg antall poeng gitt for hver kolonne. Er det mulig å se overskriften til hver kolonne i stedet? Jeg ga poeng til hver kolonne, men det er subjektivt, og jeg vil heller se hvilke bånd elever er i i stedet for poeng, for eksempel 6b, 6a, 5+ eller 4-, osv.
Takk
Julie
- bert
Mindre
Mer
- Takk for at dere fikk: 749
7 år 3 måneder siden #7129
by bert
Besvart av bert på emnet Ser du en rubrikkkolonneoverskrift i stedet for poeng?
Hei Julie,
Jeg er redd det ikke er mulig, men det er noe vi vurderer for vår neste versjon. Det vil sannsynligvis ende opp som et karakterbokoppsett
Jeg er redd det ikke er mulig, men det er noe vi vurderer for vår neste versjon. Det vil sannsynligvis ende opp som et karakterbokoppsett
- Remy
Mindre
Mer
- Takk for at dere fikk: 0
3 år 3 måneder siden #10094
by Remy
Besvart av Remy på emnet Ser du en rubrikkkolonneoverskrift i stedet for poeng?
Hei Bert,
Har du hatt sjansen til å tenke på denne?
Tusen takk for alt appen din er fantastisk! Og blir stadig bedre! Ærlig talt er det wow.
Har du hatt sjansen til å tenke på denne?
Tusen takk for alt appen din er fantastisk! Og blir stadig bedre! Ærlig talt er det wow.
- bert
Mindre
Mer
- Takk for at dere fikk: 749
3 år 3 måneder siden #10095
by bert
Besvart av bert på emnet Ser du en rubrikkkolonneoverskrift i stedet for poeng?
HI Remy, det er fortsatt ikke mulig. Det er ikke mye ledig plass i cellen for å vise den informasjonen