- Takk for at dere fikk: 0
Hjelp med konvertering av rubrikkgjennomsnitt
- sprettigger
-
Tema
Mindre
Mer
6 år 3 uker siden #7934
by sprettigger
Hjelp med konvertering av rubrikkgjennomsnitt ble opprettet av sprettigger
Jeg ønsker å vise resultatet av en rubrikkvurdering som et ikon. For å gjøre dette setter jeg opp to karaktertyper - en numerisk og en konvertering - med ikonene jeg vil bruke og deres korrelerende verdier. Dette fungerer vanligvis bra med andre kolonner som jeg vil konvertere. Problemet med rubrikkkonverteringen er at kolonnen jeg satte opp for å konvertere verdiene til ikoner, ikke klarer å lese tallene i rubrikken. Den tror at rubrikkkolonnen er full av tomme celler når den ikke er tom i det hele tatt. Hvordan får jeg dette til å fungere?
- bert
-
Mindre
Mer
- Takk for at dere fikk: 749
6 år 3 uker siden #7935
by bert
Besvart av bert på emnet Hjelp med konvertering av rubrikkgjennomsnitt
Hei sprettende,
Jeg må se konfigurasjonen mer detaljert. Vanligvis er problemet at rubrikker er representert som en verdi fra 0-1, men kan ikke si hva som er galt med oppsettet ditt.
Send oss når du har mulighet en mal (eksport > del > Alle faner, ingen studenter) til support@idoceo.net, så ser vi den
Jeg må se konfigurasjonen mer detaljert. Vanligvis er problemet at rubrikker er representert som en verdi fra 0-1, men kan ikke si hva som er galt med oppsettet ditt.
Send oss når du har mulighet en mal (eksport > del > Alle faner, ingen studenter) til support@idoceo.net, så ser vi den