- Takk for at dere fikk: 0
Her er oppdateringer spesielt for Deutschlehrer, Neuigkeiten og Konfigurasjonen
Geteilter exchange Kalender wird i iDoceo nicht angezeigt
- JohnD03
-
Tema
Mindre
Mer
2 år 8 måneder siden #10541
by JohnD03
Geteilter exchange Kalender wird i iDoceo nicht angezeigt ble opprettet av JohnD03
Hei,
unser schulinterne Kalender wird mithilfe von Microsoft Exchange geteilt. Jeg kan delegere kalenderen med Mac-problemer i Apple-innstillingen med flere innlogginger.
in der Kalender-appen av Apple er sich der Kalender dann auch auswählen.
Aber in der Kalenderliste in iDoceo taucht dieser Kalender erst garnicht auf.
Dette problemet har jeg nå på Mac. Am iPad er denne kalenderen i iDoceo-appen tilgjengelig og kan velges.
Ich hoffe wird sind nicht die einzigen die exchange Kalender nutzen und jemand ist schon über eine Lösung gestolpert.
Tusen takk
unser schulinterne Kalender wird mithilfe von Microsoft Exchange geteilt. Jeg kan delegere kalenderen med Mac-problemer i Apple-innstillingen med flere innlogginger.
in der Kalender-appen av Apple er sich der Kalender dann auch auswählen.
Aber in der Kalenderliste in iDoceo taucht dieser Kalender erst garnicht auf.
Dette problemet har jeg nå på Mac. Am iPad er denne kalenderen i iDoceo-appen tilgjengelig og kan velges.
Ich hoffe wird sind nicht die einzigen die exchange Kalender nutzen und jemand ist schon über eine Lösung gestolpert.
Tusen takk
- bert
-
Mindre
Mer
- Takk for at dere fikk: 749
2 år 8 måneder siden #10548
by bert
Besvart av bert på emnet Geteilter exchange Kalender wird i iDoceo nicht angezeigt
Denne funksjonen er hengt av Betriebssystem ab, er avhengig av stranden. Ich werde versuchen, es auf unserer Seite zu reproduzieren