Synkronisering med iPhone iOS

Mer
1 år 4 måneder siden #30727 by grhafer30
Synkronisering med iPhone iOS ble opprettet av grhafer30
Så jeg har lagt merke til en stund at iPhone-appen når et punkt hvor den ikke lenger oppdateres. Selv om synkronisering fungerer på tvers av iPad OS og Mac OS – jeg bruker fem enheter i løpet av en undervisningsdag – er iPhone-appen til iDoceo inkonsekvent, og når det først skjer, vil den ikke lenger oppdateres. Det roterende symbolet vises ikke lenger, og det vises aldri noe grønt hake, selv om synkronisering er aktivert og skybildene fortsatt vises i klasseoppføringsvisningen.

For eksempel har fanen i DENNE UKEN, hvor jeg samler alle oppgaver og vurderinger for den gitte uken, en grønn kolonne ("Zero Draft") som er fullstendig fylt ut i hver celle på hver enhet UNNTATT iPhone hvor alle cellene vises tomme . Ingen mengde ventetid på en oppdatering vil gi en endring heller, Synkronisering er aktivert på alle enheter. De er alle koblet til det samme wifi-nettverket. Jeg har god plass tilgjengelig på iCloud.

Potensialet til å overskrive nyere filer får meg til å nøle med å bruke iPhone-versjonen uten å virkelig inspisere oppdateringen før jeg tar opp nye vurderinger. Jeg mistenker at problemet er med iCloud, men for meg er det et reelt problem.

Vedlegg:

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.