Envoi rapporterer e-poster fra kurerer

Mer
5 år 6 måneder siden #9555 by Gazcyr
Envoi rapporterer e-poster fra kurerer ble opprettet av Gazcyr
Hallo
L'envoi de rapport ne peut se faire qu'avec l'application Mail d'Apple ? En effet j'utilise l'application Spark mais je ne parviens pas à envoyer les rapports aux élèves
Mer
5 år 6 måneder siden #9556 by bert
Besvart av bert på emnet Envoi rapporterer e-poster fra kurerer
Pour le moment, seule l'application Mail. C'est une limitation du côté d'Apple
Følgende bruker(e) sa takk: Gazcyr