- Takk for at dere fikk: 2
Trekker ut opplastede filer
- Lilla-linzi
-
Tema
Mindre
Mer
5 år 5 måneder siden #9615
by Lilla-linzi
Trekker ut opplastede filer ble opprettet av Lilla-linzi
Hi
Jeg har satt opp en vurdering ved hjelp av connect som har en blanding av skriftlige og opplastede bildesvar. Jeg kan se å merke bildene, men når jeg prøver å sende vurderingen tilbake til studentene eller eksportere, ser jeg bare de skriftlige svarene, ikke diagrammene. Er det en måte å få begge deler på?
Jeg har satt opp en vurdering ved hjelp av connect som har en blanding av skriftlige og opplastede bildesvar. Jeg kan se å merke bildene, men når jeg prøver å sende vurderingen tilbake til studentene eller eksportere, ser jeg bare de skriftlige svarene, ikke diagrammene. Er det en måte å få begge deler på?
- bert
-
Mindre
Mer
- Takk for at dere fikk: 749
5 år 5 måneder siden #9616
by bert
Besvart av bert på emnet Trekker ut opplastede filer
Hallo,
Hvis du bruker alternativet Eksporter > e-postrapport fra karakterbokvisningen, vil du kunne inkludere vedlegg. Sørg for at du aktiverer alternativene for inkludere kommentarer og ressurser
Hvis du bruker alternativet Eksporter > e-postrapport fra karakterbokvisningen, vil du kunne inkludere vedlegg. Sørg for at du aktiverer alternativene for inkludere kommentarer og ressurser
Følgende bruker(e) sa takk: Lilla-linzi
- Lilla-linzi
-
Tema
Mindre
Mer
5 år 5 måneder siden #9617
by Lilla-linzi
Besvart av Lilla-linzi på emnet Trekker ut opplastede filer
Takk, kan denne informasjonen også publiseres til google classroom?
- Lilla-linzi
-
Tema
Mindre
Mer
5 år 5 måneder siden #9618
by Lilla-linzi
Besvart av Lilla-linzi på emnet Trekker ut opplastede filer
Denne eksportmetoden gir ikke poengsummen for spørsmålet bare haken eller krysset, er det et sted jeg kan endre dette?
- bert
-
Mindre
Mer
- Takk for at dere fikk: 749
5 år 5 måneder siden #9620
by bert
Besvart av bert på emnet Trekker ut opplastede filer
Jeg er redd vi ikke har det alternativet ennå