- Takk for at dere fikk: 3
Mulig å sende e-post til elevene deres rubrikker og poengsum direkte fra idoceo?
- pauhana658
-
Tema
- Offline
Mindre
Mer
5 år 3 måneder siden #9701
by pauhana658
Mulig å sende e-post til elevene deres rubrikker og poengsum direkte fra idoceo? ble opprettet av pauhana658
Prøver desperat å finne en måte å bruke idoceo til skrivekurs. Jeg kan lage rubrikker for oppgavene og eksportere studentrapporter, men jeg trenger en måte å sende studentene sine poeng og rubrikker på e-post direkte fra idoceo.
spesifikt ønsker jeg å score en oppgave ved å bruke en rubrikk, og deretter sende de scorede rubrikkene ut til elevene via e-post. Noen måte å gjøre det på? Takk!
spesifikt ønsker jeg å score en oppgave ved å bruke en rubrikk, og deretter sende de scorede rubrikkene ut til elevene via e-post. Noen måte å gjøre det på? Takk!
- bert
-
- Offline
Mindre
Mer
- Takk for at dere fikk: 749
5 år 3 måneder siden #9702
by bert
Besvart av bert på emnet Mulig å sende e-post til elevene deres rubrikker og poengsum direkte fra idoceo?
E-postrapporten (eller studentrapporten) er bare ment for det.
Sørg for at du aktiverer alternativet «Legg til hele rubrikken» først
Sørg for at du aktiverer alternativet «Legg til hele rubrikken» først
Følgende bruker(e) sa takk: pauhana658
- pauhana658
-
Tema
- Offline
Mindre
Mer
- Takk for at dere fikk: 3
5 år 3 måneder siden #9712
by pauhana658
Besvart av pauhana658 på emnet Mulig å sende e-post til elevene deres rubrikker og poengsum direkte fra idoceo?
Jepp, det fungerte! Et skritt nærmere søppelkassering av skolens LMS. Takk!