- Takk for at dere fikk: 0
iDoceo-administrert app (nyttelast) med MDM (Relution)
- Tokoloshe
-
Tema
- Offline
Mindre
Mer
4 år 3 måneder siden #10340
by Tokoloshe
Besvart av Tokoloshe på emnet iDoceo-administrert app (nyttelast) med MDM (Relution)
Jeg oppdaterte appen og den fungerer feilfritt. Takk for den flotte funksjonen.
Jeg så i innstillingene, i menyen med fire trykk, at du kan spesifisere en bane for WebDAV i XML-konfigurasjonen. Hvordan gjør jeg det?
Jeg så i innstillingene, i menyen med fire trykk, at du kan spesifisere en bane for WebDAV i XML-konfigurasjonen. Hvordan gjør jeg det?
- bert
-
- Offline
Mindre
Mer
- Takk for at dere fikk: 749
4 år 3 måneder siden #10341
by bert
Besvart av bert på emnet iDoceo-administrert app (nyttelast) med MDM (Relution)
Takk for tilbakemeldingen Tokoloshe.
Det skal se slik ut
WebDAV-serverbane
din fulle sti her
Det skal se slik ut
WebDAV-serverbane
din fulle sti her
- Tokoloshe
-
Tema
- Offline
Mindre
Mer
- Takk for at dere fikk: 0
4 år 3 måneder siden #10342
by Tokoloshe
Besvart av Tokoloshe på emnet iDoceo-administrert app (nyttelast) med MDM (Relution)
Takk, skal prøve.