iDoceo-administrert app (nyttelast) med MDM (Relution)

Mer
4 år 3 måneder siden #10340 by Tokoloshe
Jeg oppdaterte appen og den fungerer feilfritt. Takk for den flotte funksjonen.

Jeg så i innstillingene, i menyen med fire trykk, at du kan spesifisere en bane for WebDAV i XML-konfigurasjonen. Hvordan gjør jeg det?
Mer
4 år 3 måneder siden #10341 by bert
Takk for tilbakemeldingen Tokoloshe.
Det skal se slik ut

WebDAV-serverbane
din fulle sti her
Mer
4 år 3 måneder siden #10342 by Tokoloshe
Takk, skal prøve. :)