- Takk for at dere fikk: 0
synkroniseringsproblemer mellom iPad og Mac
- lelliott
- Tema
Mindre
Flere
1 år 1 måned siden #10241
by lelliott
synkroniseringsproblemer mellom iPad og Mac ble opprettet av lelliott
Jeg prøvde å synkronisere Idoceo fra iPaden min til Macen min etter en stund sluttet synkroniseringssymbolet på Macen å snurre og ble grønt, men 11 timer senere er iPad-synkroniseringssymbolet mitt fortsatt grått og spinner. Skal symbolet vises på begge enhetene eller bare på den nye enheten?
Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.
- Sebastian
Mindre
Flere
- Takk for at dere fikk: 10
1 år 1 måned siden #10251
by Sebastian
Probiert gjerne meine kleine Korrektur-appen "KURT" for iPad og Mac fra. Sie hilft beim Erstellen individuelle PDF-meldinger og praktiske funksjoner for korrekturprosessen. Sie ist komplett kostenlos (for iPad)
www.kurt-korrekturen.de (jetzt i V. 3.3)
Svarte med Sebastian på emnet synkroniseringsproblemer mellom iPad og Mac
å slå synkroniseringen av og på har hjulpet mesteparten av tiden!

Probiert gjerne meine kleine Korrektur-appen "KURT" for iPad og Mac fra. Sie hilft beim Erstellen individuelle PDF-meldinger og praktiske funksjoner for korrekturprosessen. Sie ist komplett kostenlos (for iPad)

- bert
Mindre
Flere
- Takk for at dere fikk: 716
1 år 1 måned siden #10254
by bert
Svarte med bert på emnet synkroniseringsproblemer mellom iPad og Mac
@Sebastian du burde ikke gjøre det.
Apple har hatt problemer med iCloud de siste månedene, og vi har prøvd å lappe det siden den gang.
En ny oppdatering vil snart være tilgjengelig, versjon 7.2.0 og synkronisering skal fungere som forventet da
Apple har hatt problemer med iCloud de siste månedene, og vi har prøvd å lappe det siden den gang.
En ny oppdatering vil snart være tilgjengelig, versjon 7.2.0 og synkronisering skal fungere som forventet da
Følgende bruker (e) sa takk: ProfeRafa, Sebastian
- Ben_E
Mindre
Flere
- Takk for at dere fikk: 2
1 år 1 måned siden #10278
by Ben_E
Svarte med Ben_E på emnet synkroniseringsproblemer mellom iPad og Mac
Jeg har oppdaget at synkroniseringen stoppet når en oppdatering skjedde - vanligvis på Mac-appversjonen. Jeg måtte bare gå inn i innstillingene og skyve den på igjen.
- Sebastian
Mindre
Flere
- Takk for at dere fikk: 10
1 år 1 måned siden #10279
by Sebastian
Svarte med Sebastian på emnet synkroniseringsproblemer mellom iPad og Mac
for meg har 7.2.0-oppdateringen løst alle synkroniseringsproblemer! Tusen takk Bert

Følgende bruker (e) sa takk: bert