- Takk for at dere fikk: 2
Punktliste
- Armin
-
Tema
- Offline
Mindre
Mer
4 år 3 måneder siden - 4 år 2 måneder siden #10356
by Armin
Punktliste ble opprettet av Armin
I planleggeren min kan jeg lage en punktliste i popup-vinduet (ved hjelp av verktøyene nederst på siden) (skjermbilde 1) på iPaden min. Dessverre ser jeg ikke denne popup-listen på min iMac.
(skjermbilde 2)
Gjør jeg noe galt?
(skjermbilde 2)
Gjør jeg noe galt?
Sist redigert: 4 år 2 måneder siden av Armin.