idoceo connect trenger Google-konto?

Flere
1 år 8 måneder siden #10610 by pauhana658
idoceo connect trenger Google-konto? ble opprettet av pauhana658
Jeg brukte idoceo connect i fjor for å gi en online sminkeeksamen. Det fungerte fint. Prøvde å bruke samme test i år, men idoceo vil nå ha en google-konto før jeg kan publisere testen. Endret noe? Kan jeg bruke min private Google-konto (ikke knyttet til et universitet) eller må jeg bruke en konto knyttet til et spesifikt universitet? Og trenger elevene mine nå en google-konto for å ta testen? Det vil komplisere saken enormt, siden dette spesielle universitetet bruker Microsoft, ikke Google, for studentkontoer.

Vedlegg:

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
1 år 8 måneder siden #10612 by bert
Besvart av bert på emnet idoceo connect trenger Google-konto?
Hei pauhana658,
Du trenger en Google-konto (i iDoceos skylenker) for å få tilgang som en lærer i iDoceo Connect
En privat konto vil gjøre det, du trenger ikke ha noen form for kobling med universitetet ditt.
Din studenter kan få tilgang med en Google- eller Microsoft-konto i iDoceo Connect. Den trenger ikke noen form for forbindelse med Google-kontoen din.
Det viktigste poenget er at denne Google/Microsoft-kontoen tildeles i din iDoceo, i hver elevs personlige datablad, under e-postfeltet.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
1 år 7 måneder siden #10625 by pauhana658
Besvart av pauhana658 på emnet idoceo connect trenger Google-konto?
Takk! Jepp, jeg kunne bruke min private google-konto, og elevene trenger ikke oppgi en google-konto for å ta testen. Tilsynelatende, på et tidspunkt i fortiden, ble Google-kontoen min koblet fra i idoceo. Jeg koblet dem ganske enkelt på nytt, og alt fungerte igjen. Igjen, takk!

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.